بیوگرافی میخال کوبیاک

5 سال پیش
بیوگرافی میخال کوبیاک
Rate this post

بیوگرافی میخال کوبیاک به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

میخال کوبیاک (زاده ۲۳ فوریه ۱۹۸۸) بازیکن والیبال اهل لهستان، عضو تیم ملی والیبال لهستان و باشگاه هالک بانک آنکارا است.

زندگینامه میخال کوبیاک

بیوگرافی میخال کوبیاک

فعالیت ورزشی

کوبیاک به همراه لهستان به مدال نقره ۲۰۱۱ و برنز ۲۰۱۵ جام جهانی والیبال، مدال طلا لیگ جهانی ۲۰۱۲ و مدال برنز لیگ جهانی و قهرمانی اروپا ۲۰۱۱ رسیده است. کوبیاک به همراه لهستان مدال طلا قهرمانی مردان جهان ۲۰۱۴ نیز به دست آورد. همچنین کوبیاک با یازچمبسکی ونگل مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا و دومی قهرمانی باشگاه‌های جهان را تجربه نمود. کوبیاک با پیشرفت برجسته خود از سال ۲۰۱۵ در همین سال به عنوان کاپیتان تیم لهستان انتخاب شد.

خداحافظی

بعد از ناکامی تیم والیبال لهستان در رقابت های قهرمانی اروپا برابر اسلونی و حذف این تیم از رقابت ها، میشائیل کوبیاک عنوان کرد به خداحافظی و کناره گیری از تیم والیبال این کشور فکر می کند.

کوبیاک درباره این موضوع گفت: الان آسان ترین راه برای من این است که بخواهم از تیم کنار بروم. کمی خسته شده‌ام و البته دلیل دیگری که برایم اهمیت دارد این است که دوست دارم زندگی نرمال داشته باشم. دوست دارم فرزندم پدری داشته باشد که زمان زیادی را با او سپری می‌کند. به همین خاطر می خواهم به خداحافظی از تیم ملی فکر کنم. البته هنوز تصمیم خودم را نگرفته‌ام اما در حال فکر کردن به این موضوع هستم.

لهستان چندی پیش در رقابت های لیگ جهانی هم نتایج ضعیفی کسب کرد تا آناستازی سرمربی مشهور این تیم در خطر اخراج از نیمکت لهستان قرار داشته باشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی براک لزنر

افتخارات ورزشی

فردی

۲۰۱۳ جام واگنر – بهترین دریافت کننده
۲۰۱۴ جام حذفی لهستان – بهترین اسپکر
۲۰۱۵ لیگ جهانی – بهترین دریافت‌کننده قدرتی زن
۲۰۱۵ جام واگنر – باارزش‌ترین بازیکن

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی میخال کوبیاک
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه