بیوگرافی تیلور ساندر

5 سال پیش
بیوگرافی تیلور ساندر
3.5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی تیلور ساندر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

تیلور ساندر (انگلیسی: Taylor Sander؛ زادهٔ ۱۷ مارس ۱۹۹۲) والیبالیست اهل آمریکا عضو تیم ملی والیبال ایالات متحده آمریکا و باشگاه ورونا است.

زندگینامه تیلور ساندر

بیوگرافی تیلور ساندر

فعالیت ورزشی

تیلور برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ به تیم ملی بزرگسالان دعوت شد و بعد از آن خط خورد اما دوباره در سال ۲۰۱۴ به تیم ملی والیبال آمریکا دعوت شد و در همین سال با درخشش خود به عنوان باارزشترین بازیکن لیگ جهانی ۲۰۱۴ انتخاب شد. وی به همراه دیگر بازیکنان آمریکا که در ترکیب فیکس تیم حضور داشت به مدال برنز المپیک دست یافت.

ابراز خوشحالی از پیروزی برابر ایران

بازیکن دیدار تیم‌های والیبال ایران و آمریکا پس از صعود به فینال گفت: نظم تیمی ایران را بر هم ریختیم و به یک برد ارزشمند دست پیدا کردیم.

تیلور ساندر در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در فلورانس اظهار کرد: یک بازی حذفی خیلی خوب را تمام کردیم. این مسابقه برای ایران و آمریکا از اهمیت بالایی برخوردار بود. قبلا دو بازی خیلی خوب با هم داشتیم. ایران از گروه بسیار سختی در گروه مقدماتی صعود کرده بود و ما هم بعد از باخت مقابل ایتالیا به این مرحله رسیده بودیم.

وی افزود: ما خوشبختانه خیلی خوب سرویس زدیم و نظم تیمی ایران را بر هم ریختیم. این اتفاق به ما کمک کرد که یک برد خوب را بدست آوریم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تیلور ساندر
3.5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه