بیوگرافی لویی بال

5 سال پیش
بیوگرافی لویی بال
Rate this post

بیوگرافی لویی بال به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

لویی جیمز بال (به انگلیسی: Lloy James Ball) (زاده ۱۷ فوریه ۱۹۷۲ در فورت‌وین، ایندیانا) بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایالات متحده آمریکا است.

زندگینامه لویی بال

بیوگرافی لویی بال

فعالیت ورزشی

از لویی به عنوان یکی از بهترین پاسورهای جهان یاد می‌شود. لویی والیبال را از سال ۱۹۹۱ در دانشگاه ایندیانا آغاز نمود. و از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۸ عضو دائم تیم ملی آمریکا بود. لویی بال با درخشش خود و تیم ملی آمریکا مدال طلا المپیک ۲۰۰۸ را به دست آورد.

نظر بال در مورد سعید معروف

وی می گوید : در ابتدای این فصل، بنژامین تونیوتی به زنیت آمد و سپس جای خود را به سعید معروف داد. من فکر می‌کنم هر دو پاسور خوب هستند اما قد کوتاهی دارند. من هیچکدام از آنها را شخصاً نمی‌شناسم بنابراین نمی‌توانم در مورد آنها بیشتر از این صحبت کنم. تنها می‌توانم بگویم که ارتباط روحی بازیکنان برای بازی در زنیت باید خیلی بالا باشد. در کازان همه به دنبال بهترین نتیجه هستند و به همین خاطر من عاشق زنیت هستم.

نظر بال در مورد باشگاه زنیت

لوی بال، پاسور پیشین تیم ملی والیبال آمریکا و زنیت کازان معتقد است تیم زنیت شباهت زیادی به تیم‌های بسکتبال NBA دارد.

او گفت: زنیت، خیلی شبیه تیم‌های بسکتبال یا هاکی آمریکایی است. همه چیز اعم از سالن تمرین، بدنسازی، مدیریت، مسافرت‌ها و هتل‌ها در این باشگاه در بالاترین حد ممکن قرار دارد و انتظارها از آنها بالاست. البته برخی بازیکنان این شرایط را دوست ندارند چون نمی‌خواهند از سوی باشگاه تحت فشار باشند ولی من این استرس را دوست داشتم و می‌دانستم که نمی‌توانستیم ببازیم و باید هر سال یک جام ببریم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سوسن حاجی‌پور

پاسور آمریکایی و پیشین زنیت ادامه داد: شرایط حاکم بر باشگاه زنیت باعث شد من والیبال بهتری بازی کنم و در ۵ سال، ۸ جام را تصاحب کنیم.

افتخارات ورزشی

جوایز فردی
بهترین پاسور لیگ جهانی ۲۰۰۵
باارزش‌ترین بازیکن لیگ جهانی ۲۰۰۵
بهترین پاسور لیگ قهرمانان والیبال اروپا ۲۰۰۵
بهترین پاسور جام جهانی ۱۹۹۹

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لویی بال
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه