بیوگرافی کوبی برایانت

5 سال پیش
بیوگرافی کوبی برایانت
Rate this post

بیوگرافی کوبی برایانت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کوبی بین برایانت (به انگلیسی: Kobe Bean Bryant) (زادهٔ ۲۳ اوت ۱۹۷۸) بسکتبالیست آمریکایی، در پست شوتینگ گارد که تا سال ۲۰۱۶ برای تیم لس آنجلس لیکرز بازی می‌کرد.

زندگینامه کوبی برایانت

بیوگرافی کوبی برایانت

فعالیت ورزشی 

کوبی برایانت قهرمانی ۵ دوره رقابت‌های ان بی ای را کارنامه دارد. وی به عنوان یکی از بهترین بازیکن‌های تاریخ بسکتبال و یکی از برترین ورزشکارهای تاریخ به شمار می‌رود. برایانت در آوریل ۸از دنیای حرفه‌ای بسکتبال خداحافظی کرد؛ و در آخرین بازی خود با یوتا جاز ۶۰امتیاز آورد

او یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ ان بی ای به شمار می‌آید و همواره یکی از ارکان مهم تیم ستارگان آل استار بوده‌است. او به همراه شکیل اونیل، با تیم لیکرز به ۳ قهرمانی، از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۲ دست یافت. بعد از جدا شدن شکیل اونیل از تیم لیکرز (فصل ۰۴–۲۰۰۳)، کوبی پایهٔ اصلی تیم لیکرز به حساب می‌آید و موفق شد که در سالهای ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ تیم لیکرز را به مقام قهرمانی برساند. کوبی در سال ۲۰۰۶، در مقابل تیم تورنتو رپتورز، با وارد سبد کردن ۸۱ امتیاز، بعد از ویلت چمبرلین، بیشترین امتیاز در یک بازی را به دست آورد که رکورد تازه‌ای در تاریخ ان بی ای به حساب می‌آید.

کوبی برایانت در فصل ۰۸–۲۰۰۷ به عنوان بهترین بازیکن ان بی ای انخاب شد و جایزه باارزش‌ترین بازیکن ان‌بی‌ای را از آن خود کرد و در همان سال، تیم لس آنجلس را به فینال این رقابت‌ها رساند و همچنین با تیم بسکتبال ایالات متحده آمریکا، قهرمان المپیک شد. وی تا کنون دوازده بار در بازی ستارگان یا آل استار شرکت داشته و در سال‌های ۲۰۰۲، ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹ به عنوان بهترین بازیکن این رقابت‌ها انتخاب شده‌است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مبین میردورقی
بازیکن اخلاق

وی همچنین در سال ۲۰۱۰ به عنوان بازیکن اول از لحاظ کسب امتیاز در تاریخ باشگاه لیکرز معرفی شد. او تا کنون ۸ بار در تیم اول منتخب ان بی ای و ۸ با در تیم اول دفاعی ان بی ای قرار گرفته‌است. او همچنین در نظر سنجی سال ۲۰۰۹ که به وسیله دو شبکه ورزشی معروف ایالات متحده تی ان تی و اسپورتینگ نیوزانجام گرفت، توانست بالاتر از پنج رقیب دیگر خود و با آمار ٪۵۴ از کل نظرات، عنوان بهترین بازیکن دهه اخیر بین سالهای ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۹ را از آن خود کند. او تاکنون پنج بار قهرمانی ان بی ای و دو بار عنوان بهترین بازیکن فینال ان بی ای را کسب کرده‌است. اسم مستعار او مامبای سیاه است.

ثروت و دارایی
کوبی برایان بر پایه سایت فوربس در سال ۲۰۱۳ پس از تایگر وودز و راجر فدرر سومین کسی است که به درآمد سالیه ۶۲ میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کوبی برایانت
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه