بیوگرافی استیو کر

5 سال پیش
بیوگرافی استیو کر
Rate this post

بیوگرافی استیو کر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

استیو کر (انگلیسی: Steve Kerr؛ زاده ۲۷ سپتامبر ۱۹۶۵) یک بازیکن بسکتبال اهل ایالات متحده آمریکا است.

زندگینامه استیو کر 

بیوگرافی استیو کر

فعالیت ورزشی

استیو کر مربی تیم گلدن استیت وریرز که فصلی فوق العاده را سپری می کند، از تیمش می گوید:

تیم های زیادی وجود دارند ولی این تیم من همتا ندارد. جو بین بازیکنان فوق العاده است. تیمی متحد و یکدست هستیم و یک مربی چه چیز بهتر از این می تواند داشته باشد؟… اگر بهترین مربی فصل شده ام با زحمات این بچه هاست.
کر لحظات سخت بسیاری در زندگی داشته است. زمانی که تنها ۱۸ سال داشت پدرش در لبنان زمانی که کار می کرد کشته شد و او مسئولیت خانواده اش را به عهده گرفت. با این سختی ها اما استیو کر نظر دیگری راجع به سختی زندگی دارد. او در حالی که همسر و فرزندانش کنارش بودند گفت:

هیچ سالی به سختی امسال نبود و حتی نزدیکش هم نمی شوند. خیلی خوشبختم که این خانواده را دارم اما امسال همش دور از آن ها بودم. آن ها مرا بسیار خوشحال کردند که پیش من آمدند. اگر سخت ترین سال زندگیم را داشتم به دلیل کنار آن ها نبودن است.
سپس او همسر و فرزندانش را در آغوش گرفت و بوسید.

حاشیه ها

جریمه ۲۵ هزار دلاری

لیگ NBA روز جمعه اعلام کرد استفن کری و استیو کر به دلیل رفتارشان در جریان شکست ۱۱۵ بر ۱۰۱ گلدن استیت مقابل کلیولند در بازی ششم فینال NBA، هر کدام ۲۵۰۰۰ دلار جریمه شدند.
کری به دلیل پرتاب کردن محافظ دندان خود به سمت جمعیت در ۴ دقیقه و ۲۲ ثانیه مانده به پایان بازی، با هدف اعتراض به اعلام ششمین خطایش که موجب اخراج او از زمین شد، جریمه شد. محافظ دندان کری به پسر یکی از مالکان خرد کلیولند که در ردیف جلوی کنار زمین نشسته بود، برخورد کرد. کری بعد از این حرکت از او عذرخواهی کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لوین کروزوا

کری به دلیل چند خطایی که در جریان بازی از او اعلام شد عصبانی بود و استیو کر به دلیل اظهاراتش در مورد داوری بازی جریمه شد.

کر بعد از بازی گفت: “او حق داره ناراحت باشه. او MVP لیگه. ۶ تا خطا از کری اعلام شد که ۳ تاش کاملا مسخره و مضحک بود. او در یک صحنه بدون هیچ خطایی توپو از کایری دزدید. در آخرین صحنه هم لبران تمارض کرد. جیسن فیلیپس (داور) هم فریب این تمارض رو خورد. ما داریم در مورد اعلام شدن خطاهایی این چنین سطحی در فینال NBA اون هم از MVP لیگ صحبت می کنیم.”

کر در ادامه گفت: “بزارید رک بگم: ما به خاطر

داوری نباختیم. اونا کاملا از ما برتر و مستحق

پیروزی بودن. اما سه خطا از این شش خطائی

که اعلام شد، از هر بازیکنی اعلام می شد

بسیار بی مورد بود. گرفتن خطاها از ام وی

پی لیگ بسیار بی جاتر بود.”

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی استیو کر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه