بیوگرافی کوین لاو

5 سال پیش
بیوگرافی کوین لاو
2.3/5 - (7 امتیاز)

بیوگرافی کوین لاو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کوین وسلی لاو (به انگلیسی: Kevin Wesley Love) زاده ۱۹۸۸ در سنتا مونیکا، کالیفرنیا، بسکتبالیست حرفه‌ای آمریکایی است.

 زندگینامه کوین لاو

بیوگرافی کوین لاو

فعالیت ورزشی

این ملی‌پوش تیم ملی بسکتبال مردان آمریکا اکنون در تیم کلیولند کاوالیرز بازی می‌کند.

او در سال ۲۰۱۴ به تیم کلیولند کاوالیرز آمد تا در کنار لبران جیمز و اروینگ این تیم را به یکی از مدعیان قهرمانی تبدیل کنند.

قراردادی ۵ ساله با کلیولند

تیم مینسوتا تیمبرولوز با مفاد اصلی قراردادی که طی آن فروارد آل-استار خود، کوین لاو را به کلیولند کاوالیرز خواهد فرستاد، موافقت کرد. مینسوتا در ازای این بازیکن، اندرو ویگینز، انتونی بنت و انتخاب حفاظت شده‌ی راند اول درفت ۲۰۱۵ را از کاوالیرز دریافت خواهد کرد.
طبق توافق انجام شده بین کاوالیرز و تیمبرولوز، پس از انتقال کوین لاو به کاوالیرز، قرارداد فعلی این بازیکن که دو سال از آن باقی مانده است، در سال ۲۰۱۵ فسخ خواهد شد و این بازیکن قرارداد ۵ ساله‌ی جدیدی به مبلغ بیش از ۱۲۰ میلیون دلار با کلیولند امضا خواهد کرد.

این قرارداد تا روز ۲۳ آگست امکان نهایی شدن ندارد؛ چراکه اندرو ویگینز، انتخاب شماره ۱ درفت ۲۰۱۴ که پیش از این قراردادی ۴ ساله با کاوالیرز امضا کرده بود، تا یک ماه پس از امضای اولین قرارداد خود در لیگ، نمی تواند به تیم دیگری منتقل شود. دو تیم توافق کرده اند که این معامله نهایی شود، اما اگر یکی از تیم ها تصمیم بگیرد قبل از نهایی شدن قرارداد، تغییراتی در مفاد قرارداد اعمال شود، تیم دیگر حق اعتراض ندارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آرمان زنگنه
شرایط و مفاد

به گفته‌ی منابع، شرایط و مفاد دقیق این معامله مدت هاست مورد توافق دو طرف قرار گرفته است، اما هر دو تیم و همچنین خود لاو برنامه ریزی کرده اند تا ۱۶ روز آینده که معامله رسمی می شود، در مورد شرایط آن سکوت کنند.
به این ترتیب کوین لاو به لبران جیمز و کایری ایروینگ خواهد پیوست تا یکی از ترسناک ترین مثلث های NBA را تشکیل دهند و بلافاصله کاوالیرز را به یکی از مدعیان قهرمانی تبدیل کنند.

به گفته‌ی منابع، یکی از انگیزه های کاوالیرز از جذب لاو، این مورد بوده که این تیم باور داشته در صورتی که لاو را جذب نکند این بازیکن به رقیب آنها در کنفرانس شرق، یعنی شیکاگو بولز خواهد پیوست و مانع بزرگی برای کاوالیرز در این کنفرانس خواهد شد. سقف دستمزد کاوالیرز به این تیم اجازه نمی داد تا در تابستان آینده قرارداد جدیدی با کوین لاو امضا کند و تنها راه به دست آوردن این بازیکن، این بود که تعدادی از بازیکنان خود را به مینسوتا منتقل کند.

اندرو ویگینز، اصلی ترین بازیکنی است که مینسوتا در این معامله به دست می آورد و تیم مینسوتا پتانسیل سوپر استار شدن را در فروارد دانشگاه کانزاس می بیند. انتونی بنت، انتخاب شماره ۱ درفت ۲۰۱۳ نیز پس از شروعی نه چندان خوب در فصل گذشته، نشانه هایی از پیشرفت را نمایان کرده است.

معامله ای فوق العاده

تیم مینسوتا تیمبرولوز امیدوار بود بتواند در جریان معامله‌ی لاو، بار مالی قرارداد این بازیکن را نیز از دوش خود بردارد، اما این اتفاق نخواهد افتاد. یکی از اهداف بعدی این تیم این است که بتواند خود را از پرداخت دستمزد جی.جی. باریا، لوک امباه ا موته و الکسی شود، رها کند.
کوین لاو پیش از این به تیم تیمبرولوز اعلام کرده بود که سال آینده و پس از خارج شدن از قراردادش، به این تیم باز نخواهد گشت و آنها را مجبور کرد قبل از آغاز فصل پیش رو، او را به تیم دیگری منتقل کنند.
لاوِ ۲۵ ساله که سابقه‌ی حضور در ۳ آل استار NBA را دارد، فصل گذشته میانگین ۲۶ امتیاز و ۱۲٫۵ ریباند را ثبت کرد. این بازیکن در کل دوران حرفه ای خود، متوسط ۱۹ امتیاز و ۱۲٫۲ ریباند را کسب کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی عیسی ترائوره

این معامله روز ۲۳ آگست نهایی شد و تیم فیلادلفیا سیکسرز نیز وارد این معامله شد. با وارد شدن فیلادلفیا به این معامله علاوه بر نقل و انتقالات بالا، چند نقل و انتقال دیگر نیز انجام شد. فیلادلفیا سونی سیکسرز در ازای انتقال تدیوس یانگ به مینسوتا، الکسی شود، لوک امبا ا موته و انتخاب راند اول درفت ۲۰۱۵ که مینسوتا از کاوالیرز به دست آورده بود را دریافت کرد. مینسوتا نیز یک trade exception به مبلغ ۶٫۳ میلیون دلار دریافت کرد.

افتخارات ورزشی

۲۰۱۶ NBA Championship (as a member of the Cleveland Cavaliers)
۲۰۱۶ Best Team ESPY Award (as a member of the Cavaliers)
Five-time NBA All-Star
USA Basketball

۲۰۱۰ FIBA World Championship
۲۰۱۲ Olympic Gold Medal
College

۲۰۰۸ First Team All-American
High School

۲۰۰۶ Oregon State Championship (with Lake Oswego)
۲۰۰۷ Naismith Prep Player of the Year Award

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کوین لاو
2.3/5 - (7 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه