بیوگرافی میلاد زنیدپور

5 سال پیش
بیوگرافی میلاد زنیدپور
4.9/5 - (59 امتیاز)

بیوگرافی میلاد زنیدپور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

میلاد زنیدپور (زاده ۱ فروردین ۱۳۶۵ در اهواز) بازیکن فوتبال ایرانی است.

زندگینامه میلاد زنیدپور 

بیوگرافی میلاد زنیدپور

فعالیت ورزشی

زنیدپور همچنین سابقه عضویت در باشگاه‌های فولاد، سایپا، پیکان، راه‌آهن٬ استیل‌آذین و داماش گیلان را نیز دارد.

وی در فصل ۹۲–۱۳۹۱ با قراردادی سه ساله به باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان پیوست اما به دلیل عدم رضایت از شرایطش در سپاهان خیلی زود تصمیم به ترک این تیم گرفت و در ۲۷ آذر ۱۳۹۱به تیم پیکان پیوست.

او اولین بار در تاریخ ۲۲ اسفند ۱۳۸۶ توسط علی دایی به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. وی همچنین اولین گل ملی خود را در مقابل تیم ملی قطر به ثمر رسانده‌است. او در زمان افشین قطبی و کارلوس کیروش هم نیز به تیم ملی دعوت شده و به میدان رفته‌است.

علاقه مند نبودن به بازگشت به فوتبال ایران

۸ سال پیش ظهور پدیده ای از جنوبی ترین نقطه ایران، فوتبال ایران را متحیر کرد. بازیکنی که در تیم راه آهن آنقدر درخشید که چشم ها را به خود خیره کرد. کاشته های پای چپش خیلی زود ورد زبان عام و خاص شد، به تیم ملی رسید و زننده یکی از ۳ گل تیم ملی ایران در بازی هیجان انگیز مقابل برزیل بود. دوران خوش او اما زود به پایان رسید، دست و پاهایش برای بقا استیل آذین به ثمر ننشست و با نابودی آن تیم پرستاره او نیز مسیر نزولی در پیش گرفت. انتخاب های اشتباه امانش را برید و حالا کار به جایی رسیده که فوتبالش را در لیگ عراق ادامه می دهد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهرداد کفشگری

حرف از میلاد زنیدپور است، بازیکنی که آرزوهای زیادی در فوتبال ایران داشت اما به هیچ کدام از رویاهایش دست پیدا نکرد. خودش می گوید فقط ۲۸ سال دارد و حالا حالاها می خواهد فوتبال بازی کند اما شاید دیگر حالا زمان مناسبی برای بازگشت به روزهای اوج او نباشد.

افتخارات ورزشی

ملی

قهرمانی فوتبال غرب آسیا
قهرمانی در مسابقات فوتبال غرب آسیا ۲۰۰۸ به همراه تیم ملی فوتبال ایران

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی میلاد زنیدپور
4.9/5 - (59 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه