بیوگرافی سعید شهرام

5 سال پیش
عکس اینستاگرام سعید شهرام
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی سعید شهرام همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

سعید شهرام (زاده ۱۳۴۰ – اصفهان) آهنگساز اهل ایران بوده است.

زندگینامه سعید شهرام

بیوگرافی سعید شهرام

وی فارغ‌التحصیل رشته موسیقی است. از مهم‌ترین آثار سعید شهرام می‌توان به فعالیت در سریال روزگار قریب، سریال بالاتر از آسمان و سریال سیاه، سفید، خاکستری اشاره کرد.

آغاز کار هنری

سعید شهرام کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال ۱۳۶۷ در فیلم صخره همیشه سبز به عنوان آهنگ ساز فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال روزگار قریب، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای سعید شهرام محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون رضا آقاربی، حسین خانی‌بیک، محمدتقی شریفی نوری و محسن زهتاب را تجربه کرد.

حاشیه ها

دوره‌ی پرتلاش سعید شهرام
سعید شهرام در سال ۱۳۸۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید آثار مهمی حضور داشته است. او در این سال در ۴ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون حضور داشت و خود را به جامعه هنرمندان معرفی کرد. آثار مهم سعید شهرام در این سال، فعالیت در فیلم تک درختها به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر، فعالیت در فیلم جعبه موسیقی به عنوان آهنگ ساز ، فعالیت در سریال بالاتر از آسمان به عنوان آهنگ ساز و فعالیت در سریال روزگار قریب به عنوان آهنگ ساز محسوب می‌شود.

سریال روزگار قریب و سعید شهرام
شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی سعید شهرام فعالیت در سریال روزگار قریب بوده است. سعید شهرام سال ۱۳۸۶ سریال روزگار قریب به عنوان آهنگ ساز فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. سعید شهرام توانست با فعالیت در سریال روزگار قریب تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر مهدی هاشمی، شهاب کسرائی، ناصر هاشمی و کاوه آهنگر توانست سطح کاری او را متحول کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کیتی کسیدی

سریال بالاتر از آسمان و سعید شهرام
سعید شهرام علاوه‌بر سریال روزگار قریب، سال ۱۳۸۶ در سریال بالاتر از آسمان نیز فعالیت داشته است. سعید شهرام این‌بار با فریدون حسن‌پور یعنی کارگردان سریال بالاتر از آسمان و هنرمندانی چون فریدون حسن‌پور، انوش نصر ماسوله، اردشیر وزیری و شاهرخ فروتنیان همکاری داشت.

ویژگی‌های سعید شهرام
یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی سعید شهرام آن هست که در مدت زمان فعالیت خود، هم در تلویزیون و هم در سینما حضور داشته است. سعید شهرام را باید بیشتر آهنگ ساز سینما بدانیم چرا که ۹۱% آثار وی سینمایی و ۹% آثارش تلویزیونی است. در واقع سعید شهرام از مجموع ۳۴ اثری که در کارنامه دارد، در ۳۱ اثر در سینما و در ۳ اثر در تلویزیون فعالیت داشته است.

فعالیت های هنری سعید شهرام

آهنگسازی سینما:
دلخون (۱۳۸۷)
تک درخت‌ها (۱۳۸۶)
جعبه موسیقی (۱۳۸۶)
مخمصه (۱۳۸۶)
باغ فردوس، پنج بعد از ظهر (۱۳۸۴)
پیشنهاد ۵۰ میلیونی (۱۳۸۴)
وقتی همه خواب بودند (۱۳۸۴)
تردست (۱۳۸۳)
شوریده (۱۳۸۳)
عروس فراری (۱۳۸۳)
مواجهه (۱۳۸۳)
توفان شن (۱۳۷۵)
هتل کارتن (۱۳۷۵)
نیش (۱۳۷۳)
آنها هیچکس را دوست ندارند (۱۳۷۲)
من زمین را دوست دارم (۱۳۷۲)
آبادانی‌ها (۱۳۷۱)
پرواز را به خاطر بسپار (۱۳۷۱)
دو روی سکه (۱۳۷۱)
ایلیا، نقاش جوان (۱۳۷۰)
دو نیمه سیب (۱۳۷۰)
راه و بیراه (۱۳۷۰)
ساده لوح (۱۳۷۰)
مخترع ۲۰۰۱ (۱۳۷۰)
رنو تهران ـ ۲۹ (۱۳۶۹)
مهاجران (۱۳۶۹)
آفتاب و عشق (۱۳۶۸)
نخلستان تشنه (۱۳۶۸)
صخره همیشه سبز (۱۳۶۷)
گرداب سکندر (۱۳۶۷)

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی سعید شهرام
5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه