بیوگرافی سینا مریدی

5 سال پیش
بیوگرافی سینا مریدی
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی سینا مریدی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سینا مریدی (زادهٔ ۱۶ اردیبهشت ۱۳۷۵ در دزفول) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه سینا مریدی

بیوگرافی سینا مریدی

فعالیت ورزشی

ماجراهای سینا مریدی و فولاد خوزستان وارد فاز جدیدی شده. مریدی در تلاش است از فولاد جدا شود و به پرسپولیس برود اما باشگاه اهوازی با این جدایی مخالف است. سینا مریدی که قرارداد پایینی با فولاد خوزستان دارد، از این باشگاه خواست حداقل مبلغ قراردادش را اصلاح کنند اما باشگاه فولاد به او پیشنهاد یک قرارداد طولانی‌مدت دیگر داد که این مساله ناراحتی او را به دنبال داشت.

مریدی با این اتفاقات، اعتراض‌های خود را به صورت استوری در اینستاگرام نشان داد که این مساله ظاهرا واکنش تند هواداران فولاد را به دنبال داشت. حالا او یک استوری دیگر گذاشت و از همه عذرخواهی کرد. اما این عذرخواهی به معنای ماندن نیست و او همچنان می‌خواهد به پرسپولیس برود.

باشگاه پرسپولیس دنبال جذب سینا

هنوز نیم فصل اول تمام نشده بود که خبر رسید باشگاه پرسپولیس دنبال جذب سینا مریدی مدافع فولاد خوزستان است. این خبر در ابتدا جدی گرفته نشد اما باشگاه پرسپولیس رسما به باشگاه فولاد خوزستان نامه زد و خواستار جذب این بازیکن شد. باشگاه فولاد خوزستان هم که افشین قطبی را به عنوان سرمربی معرفی کرده بود و به دنبال کسب سهمیه آسیایی است، خیلی زود به این نامه جواب داد و این درخواست را رد کرد.

با این اتفاقات، به نظر می‌رسید باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب مدافع دیگری باشد اما اینطور نبود. ظاهرا تلاش برای جذب این مدافع به طریق دیگری دنبال شد. به این صورت که به خود سینا مریدی اعلام کردند در صورتی که بتواند رضایتنامه‌اش را بگیرد، می‌تواند به پرسپولیس برود. برای گرفتن این رضایتنامه هم به نظر می‌‌رسد باشگاه پرسپولیس حتی حاضر شد ۱/۵ میلیارد تومان هزینه کند. مساله‌ای که شاید چندان باورکردنی نبود اما ظاهرا صحت دارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رضا آذری

این اتفاقات باعث شد سینا مریدی مدافع فولاد خوزستان شخصا دست به کار شود تا رضایتنامه بگیرد. او در ابتدا در جلسه‌ای که با باشگاه فولاد خوزستان داشت نسبت به مبلغ قراردادش اعتراض کرد اما این اعتراض راه به جایی نبرد. بعد از آن، او که نسبت به بی‌توجهی باشگاه فولاد عصبانی و ناراحت بود، تصمیم گرفت با تیم به اردوی کیش نرود.

حواشی فراوان

این غیبت باعث شد حواشی زیادی به وجود بیاید. در ابتدا از اطراف باشگاه فولاد خبر رسید مریدی به خاطر امتحانات دانشگاه و با اجازه باشگاه در تمرین غایب است اما خود مریدی با یک استوری طولانی در اینستاگرام، گلایه‌های کرد که نشان داد بحث امتحانات دانشگاه درست نبوده و او قهر کرده. در بخشی از این استوری که گلایه‌های زیادی در آن بود، آمد:

«سال گذشته قرارداد ۳ ساله جدیدی امضا کردم با پایین‌ترین مبالغ ممکن که فقط به خاطر وعده و وعیدی بود که سرمربی تیم و مدیران باشگاه به من دادند و گفتند نیم فصل این قراردادها را اصلاح می‌کنیم. یک سال و نیم گذشته و هر روز می‌گویند فردا، پس فردا و هفته آینده و همین طور دروغ پشت دروغ. اگر از روز اول می‌گفتند که این قرارداد را اصلاح نمی‌کنیم هیچ حرفی نمی‌زدم و تا پایان قرارداد ساکت می‌نشستم. صبر من تمام شد و ۲ روز قبل از رفتن تیم به اردوی کیش، به باشگاه رفتم و درخواست کردم که قرارداد ۳ ساله جدیدی با من ببندند و می‌خواهم قراردادم را تمدید کنم که به من پیشنهاد خنده‌داری دادند که مجموع ۳ سال آن به اندازه یک سال قرارداد دیگر بازیکن‌های تیم نمی‌شد و گفتند بودجه نداریم.»

بخش خنده‌دار ماجرا ظاهرا این بود که باشگاه فولاد خوزستان نه تنها قرار نبود قرارداد گذشته سینا مریدی را اصلاح کند بلکه به او پیشنهاد هم دادند تا به مدت ۳ سال دیگر و با مبلغ پایینی، قرارداد جدیدی با باشگاه فولاد امضا کند! سینا مریدی در این استوری طولانی خود، از قراردادهای ۱/۵ میلیاردی چند بازیکن و مخصوصا بازیکنان خارجی ناکارآمد هم پرده برداشت و در نهایت گفت تا الان هیچ‌کس از باشگاه با او تماس نگرفت تا به آنجا برود و صحبت کنند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ناچو مونرئال
ماجرای بعد از استوری

بعد از این استوری، خبر رسید سینا مریدی به باشگاه فولاد خوزستان رفت و با حبیب رضایی مدیرعامل باشگاه جلسه داشت. از جزییات این جلسه خبری نیست اما گفته می‌شود در این جلسه که معلوم نیست صحت داشته یا نه، مریدی با مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درگیر شد و کار به بحث و دعوا کشید.

اینکه این مساله چقدر صحت دارد مشخص نشده اما بعد از آن، یعنی سه‌شنبه (۲ بهمن) این بار مریدی استوری جدیدی در اینستاگرامش گذاشته که عجیب بود. او با این استوری عذرخواهی کرد و سعی داشت آرامش را به تیم برگرداند: «راجع به حواشی اخیر باید عرض کنم که در هر خانواده‌ای یک سری اختلافات هست که طبیعی است و مهم این است که به کینه تبدیل نشود.

برای گرفتن حق و حقوقم یک سری واکنش‌ها از خودم نشان دادم که واقع‌بینانه و به دور از اصول حرفه‌ای‌گری بوده و بر اساس احساسات لحظه‌ای و بدون هیچ‌گونه قصد و نیست خاصی صورت گرفته. لازم می‌دانم بابت این واکنش‌ها که شاید باعث به وجود آمدن یک سری حواشی و حرف و حدیث شده از تمام هواداران عزیز فولاد و همچننی کادرفنی و مدیریتی باشگاه و هم‌تیمی‌های عزیزم عذرخواهی کنم و بگویم که هر کاری که انجام دادم فقط و فقط برای گرفتن حق خودم بوده ولی مسیر درست را شاید انتخاب نکردم.»

عذرخواهی از قطبی

سینا مریدی در بخش دیگر این استوری از افشین قطبی سرمربی تیم هم خواست او را ببخشد و اینکه لطفش شامل حالش شود اما هیچ صحبتی از ماندن نکرد. با این شرایط به نظر می‌رسد سینا مریدی با عذرخواهی می‌خواهد کار را برای جدایی‌اش راحت‌تر کند. او عذرخواهی کرده اما همچنان تصمیمی برای ماندن ندارد و می‌خواهد برود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی همایون بهزادی

مدافع جوان فولاد خوزستان که آینده‌اش را در پرسپولیس می‌بیند اگرچه از طریق کمیته تعیین وضعیت به دلیل دریافت تنها ۳۰ درصد از طلبش می‌تواند قرارداد خود را یکطرفه فسخ کند و برود اما در تلاش است که این کار با آرامش و با رضایت حل شود تا در آینده مشکلی برای بازی کردن در اهواز نداشته باشد. حالا باید منتظر ماند و دید این عذرخواهی به کمک سینا مریدی می‌آید تا از فولاد خوزستان جدا شود و به پرسپولیس برود یا اینکه باید منتظر بماند تا قراردادش تمام شود.

واکنش افشین قطبی به بحث سینا مریدی

اردوی تیم فولاد خوزستان به تازگی در کیش تمام شد

و این تیم سه‌شنبه (۲ بهمن) به اهواز برگشت. افشین

قطبی که ظاهرا از این اردو رضایت نسبی دارد، در کیش

یکی از مهمترین بازیکنان تیمش را در اختیار نداشت. او

هم کسی نبود جز سینا مریدی که با پیشنهاد باشگاه

پرسپولیس مواجه شد.

قطبی اگرچه سعی کرد برنامه‌هایش را بدون توجه

به این مساله پیش ببرد اما حواشی ناشی از آن به

تیم رسید. سرمربی فولاد خوزستان در واکنش به

وضعیت سینا مریدی و غیبت او در اردوی کیش فقط

یک جمله کوتاه گفت که عجیب است: «نظری در این

مورد ندارم.» حالا باید دید این مساله به معنی نخواستن

مریدی است یا اینکه منظورش این است که باشگاه باید

در مورد موضوع سینا مریدی توضیح دهد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سینا مریدی
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه