بیوگرافی ایوب والی

5 سال پیش
بیوگرافی ایوب والی
4/5 - (6 امتیاز)

بیوگرافی ایوب والی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ایوب والی (زاده ۱۸ مرداد ۱۳۶۶ – خرمشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران می‌باشد و هم‌اکنون در پست دفاع وسط برای باشگاه فوتبال فولاد خوزستان بازی می‌کند.

زندگینامه ایوب والی

بیوگرافی ایوب والی

فعالیت ورزشی

در جریان چهاردمین دورهٔ لیگ برتر فوتبال ایران نمونه آزمایش دوپینگ وی مثبت اعلام شد.

ایوب والی کاپیتان تیم فولاد خوزستان که به علت استفاده از مواد ممنوعه و مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگش متهم شده شده بود، دو سال از انجام فعالیت حرفه ای ورزشی محروم شد.

* به کم شدن مدت محرومیتم امیدوارم

وي افزود: این اميدواري وجود دارد كه از مدت محروميتم كاسته شود. مدت محروميت من دو ساله است كه يك هفته ديگر ششم ماه آن به پايان مي​رسد. يك سال از محروميتم كه بگذرد باز هم مي​توانم درخصوص مدت محرومیتم اعتراض كنم. به هر حال اين موضوع ناخواسته بود و اميدوارم اين مشكلم هر چه سريع تر برطرف شود.

اين فوتباليست خوزستاني خاطرنشان‌كرد: آقاي دهكردي، آقاي صيادنژاد و نعیم سعداوی نيز پيگير كار من هستند تا مشكلم حل شود. من هم تمريناتم را انجام می دهم و به صورتي تمرين مي​كنم كه بدنم افت نکند تا هر موقع كه مشكلم حل شد بتوانم هر چه سريع‌تر به ميادين برگردم.

* محرومیتم در ارتباطات من هم مشكل به وجود آورد

وي بيان‌كرد: به هر حال سخت است كه بدون اين‌كه هيچ جرمي مرتكب شوي، متحمل چنين جريمه سنگيني شوی. روزها و هفته​هاي اول نمي​توانستم این موضوع را بپذيرم و برايم خيلي سخت بود و حتي اين موضوع در ارتباطات من مشكل به وجود آورد و خيلي برايم سخت گذشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ایوان کوردوبا

والي خاطرنشان‌كرد: دهكردي و اسكوچيچ نسبت به من لطف داشتند و از من خواستند كه با تيم تمرين كنم ولي من ترجيح مي​دهم كه جداگانه تمرين كنم چرا كه این‌گونه راحت​تر هستم؛ البته به هم​تيمي​هايم سر مي​زنم و هفته​اي يكي دو بار سر تمرینات پيش آن‌ها مي​روم و زماني كه آن‌ها در حال تمرين هستند، من هم دور زمين مي​دوم و جداگانه تمرين مي​كنم.

* به خاطر خواهرم دیگر فوتبال را هم نمی خواستم

وی با اشاره به مشکلاتی که در این مدت برایش به وجود آمد، عنوان‌کرد: طي اين مدت كه از فوتبال دور بودم مشكلات من فقط به اين موضوع ختم نشد؛ چرا كه اتفاقات ديگري هم برایم افتاد كه ذهن من را درگير کرد. زماني كه مشكل دوپينگ براي من پيش آمد يكي دو هفته بعد از آن، حال خواهرم بد شد و من دائما در بيمارستان بودم و در نهایت هم يكي دو ماه بعد خواهرم فوت شد. اين روزها نيز حال مادرم خوب نيست و درگير هستم. زماني كه آن مشكل برای خواهرم پيش آمد گفتم خدايا هيچ چيزي، حتي فوتبال را نمي​خواهم، فقط حال خواهرم خوب شود.

این بازیکن خوزستانی در ادامه گفت: اگر مشكلم حل شود، فوتبال را ادامه مي​دهم و اگر هم نشد ديگر هيچ و هر چه خدا بخواهد همان مي​شود. البته كسي كه در فوتبال است به سادگي نمي​تواند فوتبال را رها كند و برود. اگر نتوانم حتي ديگر فوتبال بازي كنم ولي يك روز به هر سمتي هم که شده به فوتبال برمي​گردم. من و افراد ديگری كه فوتبالي هستيم، نمي​توانيم از فوتبال دل بكنيم. من حتي روزهايي كه دلم مي​گيرد يا حالم خوب نيست فوتبال بازي مي​كنم و تنها چيزي كه من را آرام مي​كند، فوتبال بازي كردن است و با اين كار خودم را سبك مي​كنم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مسعود صالحیه
* عملکرد فولاد در آسیا و لیگ ایران باتوجه به کمبود بازیکن خوب بود

وی در ادامه درباره عملکرد فولاد در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا، عنوان‌کرد: امسال متاسفانه فولاد با كمبود بازيكن مواجه بود. محدوديت بازيكن و بازي كردن با فقط چند بازيكن، هم در آسيا و هم در ليگ برتر، باعث خستگی این نفرات شد. حتي برخي بازيكنان مجبور هستند با مصدوميت بازي كنند، در حالي كه اگر اين تيم بازيكنان ديگري هم داشت، مي​توانست از آن‌ها استفاده كند. تيم​هايي مانند السد و الهلال را در ليگ قهرمانان آسيا ديديد كه چقدر بازيكن داشتند و راحت مي​توانستند با دو تيم در مسابقات شركت كنند و به نظرم عملكرد فولاد در آسيا با وجود اين‌که حذف شد، خيلي خوب بود و نمي​توان گفت كه عملكرد فولاد خوب نبوده است.

والی افزود: در هر صورت با توجه به اين مشكلات به نظرم عملكرد فولاد در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا خوب بود و اميدوارم كه فولاد در دو بازي آينده ليگ ايران نیز بتواند به پيروزي برسد و شرايط به صورتي پيش رود كه سهميه آسیایی كسب كند. برد برابر لوكوموتيو نيز در روحيه تيم خيلي تاثير داشت.

* تمدید قرارداد اسکوچیچ کارشناسی‌شده صورت گرفت

كاپيتان سابق تيم فوتبال فولادخوزستان درباره تمديد قرارداد اسكوچيچ نیز گفت: اسكوچيچ مربي خوبي است و براي جوانان برنامه داشت. باشگاه فولاد هم تصميمات جمعي مي​گيرد و مطمئنا تمديد قرارداد اسكوچيچ نيز كارشناسي شده بود، چرا كه دهكردي مديري فوتبالي است.

* تیم‌های خوزستانی از تجربیات سعداوی استفاده کنند

وي با اشاره به دوری نعیم سعداوی از تیم فولاد باتوجه به مشکلات پیش آمده، خاطرنشان‌كرد: نعيم سعداوي مربي‌ای خوب، با تجربه، با شخصيت و بزرگ است. او در جام جهاني نيز بازي كرده است و اميدوارم تيم فولاد و تيم​هاي خوزستاني بتوانند از تجربیات او نهايت استفاده را داشته باشند. سعداوي مربي بزرگي است و خيلي به درد فوتبال استان می خورد و دانش او مي​تواند به فوتبال خوزستان كمك كند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی هادی طاووسی

* امیدوارم به فوتبال برگردم و جواب محبت هواداران را بدهم

والي در پایان با تشکر از هواداران، گفت:

هواداران طي مدت دوری من از فوتبال

نسبت به من لطف داشتند و پيگير احوال

و وضعيت من هستند كه من از آن‌ها تشكر

مي​كنم و شرمنده محبت​هاي آن‌ها هستم.

اميدوارم بتوانم يك روز به فوتبال برگردم و

جواب لطف و محبت آن ها را بدهم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ایوب والی
4/5 - (6 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه