بیوگرافی رضا میرزایی

5 سال پیش
4/5 - (144 امتیاز)

 بیوگرافی رضا میرزایی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

رضا میرزایی (زاده ۲۶ فرودین ۱۳۷۵ در ایذه) بزرگ شده در محله لیمجیر اصفهان بازیکن فوتبال ایرانی است که در باشگاه فوتبال فولاد خوزستان در لیگ برتر بازی می‌کند.

 زندگینامه رضا میرزایی

بیوگرافی رضا میرزایی

فعالیت ورزشی

پیشنهاد باشگاه خارجی

رضا میرزایی بازیکن جوان سپاهان اصفهان با دعوت‌نامه‌ای از سوی باشگاه مالمو سوئد مواجه شد و حتی این باشگاه دعوت نامه میرزایی را برای باشگاه سپاهان ارسال کرد.

این در حالی بود که کرانچار برای فصل آینده روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده بود و با جدایی میرزایی مخالفت کرد.

از سوی دیگر میرزایی همچنان با سپاهان قرارداد دارد و با توجه به درخواست کرانچار و نیاز او به این بازیکن جوان، این بازیکن برای فصل آینده نیز در سپاهان ماند.

امید به افشین قطبی

رضا میرزایی، بازیکن تیم فولاد درباره شرایط این تیم با حضور افشین قطبی پیش از بازی مقابل تراکتورسازی گفت: با آمدن آقای قطبی همه متحول شده ایم. هرچند شناخت خیلی خوبی از بازیکنان نداشته، اما فیلم های بازی های قبلی ما را دیده و در تمرینات هم با دقت عملکرد بچه ها را زیر نظر دارد. نزدیک به دو هفته وقت داشته و داریم تا به بازی تراکتورسازی برسیم و آقای قطبی هم از این زمان برای سنجش بازیکنان استفاده می کنند. با آمدن ایشان اوضاع تیم خیلی بهتر شده و روحیه بچه ها بالا رفته است. امیدواریم که با همین شرایط خوب به دیدار تراکتور برویم و سه امتیاز شیرین از این بازی مهم به دست آوریم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی امیدرضا روانخواه
او درباره روحیه همیشگی افشین قطبی افزود:

خیلی تمرینات ما پرانرژی و با نشاط است و این به بازیکنان انگیزه خاصی می دهد. هر وقت بازیکنی کسل یا بی انگیزه باشد، آقای قطبی جوری او را سر حال می آورد که خیلی با تلاش کار را ادامه بدهد. ما باید از این مسئله استفاده کنیم. همه بچه ها شور و حال ویژه ای در این روزها پیدا کرده اند.

بازیکن فولاد در مورد تمرینات روزهای اخیر گفت:

چون ما در سالن جیم بدنسازی انجام نداده بودیم،

آقای قطبی تمرینات بدنی هم برای ما تدارک دید و ۴ روز را به صورت دو نوبتی تمرین کردیم اما از این به بعد فشار تمرینات کمتر می شود و بعد از ظهر ها فقط تمرین می کنیم.

میرزایی که در این فصل در پست های مختلفی برای فولاد به میدان رفته، درباره نظر قطبی برای پست بازی اش گفت: من امسال در پست های مختلفی بازی کردم اما اکثرا مدافع راست بودم. آقای قطبی هم در چند پست مرا در تمرینات امتحان کرده که در نهایت هرجا صلاح بداند، بازی خواهم کرد.

وی در مورد تفکرات قطبی اظهار داشت: سرمربی ما دوست دارد تیمش تهاجمی بازی کند و از همین دیدار با تراکتور هم قطعا هدف ما دفاع کردن نخواهد بود. می خواهیم یک بازی منطقی و خوب انجام دهیم و نتیجه خوبی هم کسب کنیم. مردم جنوب هم همیشه دوست دارند تیم هایشان تهاجمی بازی کنند. با آمدن افشین خان این اتفاق در تیم ما خواهد افتاد.

میرزایی پیرامون بازی آخر هفته مقابل تراکتور هم گفت:

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رامین رضاییان

این تیم خیلی خوب است و مهره های ارزشمندی را در

اختیار دارد. اما ما هم فولاد هستیم و بازیکنان خوبی داریم.

کمی بدشانس بودیم اما با آمدن آقای قطبی امید داریم که

نتیجه خوبی بگیریم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رضا میرزایی
4/5 - (144 امتیاز)
2
برچسب ها :

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  • خسرو
    4 سال پیش

    من افتخار میکنم بهش چون بدونه غرور میگوید بزرگ شده محله لمجیر اصفهانم انشاالله همیشه همین باشد

  • نیما
    1 سال پیش

    آقا رضا درجه یک