بیوگرافی مهدی شیری شوریجه

5 سال پیش
بیوگرافی مهدی شیری شوریجه
4.5/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی مهدی شیری شوریجه به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مهدی شیری شوریجه (۲۴ اردیبهشت ۱۳۵۷ در شیراز) بازیکن فوتبال اهل ایران است. او هم‌اکنون عضو تیم باشگاه فوتبال قشقایی شیراز در لیگ دسته دوم است.

زندگینامه مهدی شیری شوریجه

بیوگرافی مهدی شیری شوریجه

فعالیت ورزشی

وی سابقه حضور دراستقلال تهران وپرسپولیس تهران را دارد. او برادر بزرگتر مجتبی شیری است.

مهدی شیری تنها یک بار به تیم ملی ایران دعوت شده است. شیری برای مسابقات جام ال جی ۲۰۰۱ مصر به تیم ملی دعوت شد و در مسابقه با کانادا به عنوان یار تعویضی در ترکیب تیم ملی قرار گرفت.

مهدی شیری، هافبک اسبق پرسپولیس در ۱۳۸۸ با یک قرارداد بطور رسمی راهی النصر عربستان شد، اما فدراسیون این کشور بنا به دلایلی که اجازهٔ حضور بازیکنان ایرانی در این کشور را نمی‌دهد، برای این بازیکن ویزا صادر نکرد تا سران النصر مجبور شوند قرارداد خود با شیری را لغو کنند و این هافبک ایرانی نیز پس از دریافت نکردن مطالبات خود مجبور به شکایت از این باشگاه به فیفا شد. فیفا نیز حکم خود را در حمایت از مهدی شیری صادر کرد و ۲۷۱ هزار دلار این باشگاه سعودی را جریمه کرد.

سرمربی گری

تیم فوتبال برق شیراز در مرحله دوم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاههای کشور کار خود را با سعید غلامزاده آغاز کرد اما کسب دو تساوی و یک شکست باعث شد تا مسئولین این باشگاه با وی قطع همکاری کرده و هدایت تیمشان را به مهدی شیری بازیکن اسبق پرسپولیس و کاپیتان کهنه کار فصل گذشته قشقایی شیراز بسپرند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی میثم تهیدست
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مهدی شیری شوریجه
4.5/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه