بیوگرافی مجتبی شیری

5 سال پیش
بیوگرافی مجتبی شیری
Rate this post

بیوگرافی مجتبی شیری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مجتبی شیری شوریجه (۷ آبان ۱۳۵۸ در شیراز) بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی برادر کوچکتر مهدی شیری دیگر بازیکن فوتبال ایرانی است.

زندگینامه مجتبی شیری

بیوگرافی مجتبی شیری

 

فعالیت ورزشی

در سال ۱۳۸۹، شیری که در این فصل فرصت چندانی هم برای بازی کردن نداشت، موفق به دریافت پاداش ویژهٔ اخلاق باشگاه پرسپولیس گردید. علی دایی و کادر فنی تیم پرسپولیس تصمیم گرفتند تا او را به‌عنوان «بااخلاق‌ترین بازیکن تیم پرسپولیس» انتخاب نمایند.

صحبت در مورد پرسپولیس

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره تمدید قرارداد خود با پرسپولیس اظهار کرد: از آنجایی که من در لیست هر سه مربی بودم باشگاه با من تماس گرفت و من با حضور در باشگاه قرارداد خود را تمدید کردم.

وی در پاسخ به این سئوال که چه قدر از استیلی شناخت دارد، گفت: من با استیلی همبازی بودم و می‌دانم که او مربی خوبی است. پرسپولیس همیشه هدفش قهرمانی بوده، امیدوارم امسال با کمک استیلی، مدیریت و بازیکنان در هر سه جام خوب ظاهر شده و حداقل یک جام را به دست بیاوریم.

شیری درباره رفتن دایی از پرسپولیس گفت:

علی دایی یکی از اسطوره های فوتبال ماست که در این فصل برای من هم از نظر مسائل فنی و هم در رفاقت چیزی کم نگذاشت. به هر حال تصمیمی است که خود او و باشگاه گرفته‌اند که از یکدیگر جدا شوند اما امیدوارم دایی هر کجا که می‌رود موفق باشد چرا که او تجربه و مدیریت لازم را در کارش دارد و این می‌تواند به او کمک کند. از این آمدن و رفتن‌ها در باشگاه زیاد است. ما بازیکن هستیم و باید تابع تصمیم باشگاه باشیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رونالد کومان

مدافع پرسپولیس با اشاره به خاطرات شیرین این تیم با علی دایی در فصل گذشته گفت: دایی در دو سالی که در پرسپولیس بود دو جام را به دست آورد و همین موضوع گویای عملکرد اوست. ما در این فصل حاشیه‌های زیادی را تجربه کرده‌ایم اما خاطرات شیرینی هم با علی دایی داشته‌ایم که امیدوارم این خاطرات خوب در این فصل با حمید استیلی تکرار شود.

مجتبی شیری در پاسخ به این سئوال که در صورت آمدن مدافعان جدید به پرسپولیس چه وضعیتی برای خود متصور است گفت: من همیشه عاشق رقابت بودم و دوست داشتم با هم کرسی‌های خودم رقابت کنم تا هر کسی که حق دارد در ترکیب قرار بگیرد.

مدافع پرسپولیس درباره جدایی احتمالی سپهر حیدری از این تیم گفت:

سپهر خیلی برای پرسپولیس زحمت کشیده و اگر از جمع ما برود دلیل بر این نیست که ضعف داشته، حتی خود استیلی هم در جلسه روز پنج شنبه به ما گفت که اگر بازیکنی از ما جدا شود به دلیل ضعیف بودن او نیست. شاید آ‌نها تشخیص داده‌اند که اگر سپهر به جای دیگری برود موفق تر باشد.

شیری همچنین درباره حضور علی کریمی در پرسپولیس گفت:‌ من پیش از این هم با کریمی همبازی بوده‌ام. کریمی همانند کریم باقری یک وزنه و قوت قلب برای تیم ما محسوب می‌شود و امیدوارم همانند سالهای قبل با بازی خوب خود به پرسپولیس کمک کند.

افتخارات ورزشی

بازی‌های فوتبال غرب آسیا قهرمان:۲
بازی‌های فوتبال غرب آسیا ۲۰۰۸،۲۰۰۸
جام خلیج فارس نایب قهرمان:۱
۱۳۸۵-۸۶

جام حذفی فوتبال ایران
قهرمان: ۲
۱۰/۲۰۰۹ با پرسپولیس
۱۱/۲۰۱۰ با پرسپولیس

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لوکاس واسکز
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مجتبی شیری
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه