بیوگرافی مجتبی زارعی

5 سال پیش
بیوگرافی مجتبی زارعی
4.8/5 - (133 امتیاز)

بیوگرافی مجتبی زارعی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مجتبی زارعی (۱۰ اسفند ۱۳۶۲ در شیراز) بازیکن فوتبال ایران است.

زندگینامه مجتبی زارعی 

بیوگرافی مجتبی زارعی

فعالیت ورزشی

زارعی سه فصل را در باشگاه فوتبال مقاومت سپاسی سپری کرد پس از آن یک فصل را باشگاه فوتبال راه‌آهن پشت سر گذاشت مورد علاقه مقامات باشگاه فوتبال پرسپولیس قرار گرفت با قراردادی دو ساله به این تیم پیوست.

حضور در برق شیراز

مجتبی زارعی مهاجم سال‌های گذشته پرسپولیس که سابقه بازی در تیم‌های راه‌آهن و فجر سپاسی شیراز را هم در کارنامه دارد، به تیم دسته اولی برق جدید شیراز پیوست. این مهاجم ۳۳ ساله، فصل گذشته در اکسین البرز توپ می‌زد.

به گزارش تسنیم، برق جدید از چهار هفته گذشته لیگ دسته اول، ۶ امتیاز کسب کرده و در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار دارد.

بخشی از مصاحبه

مجتبی زارعی شولی از فوتبالیست‌هایی است که از خطه فوتبالیست پرور استان فارس به فوتبال ایران معرفی شد. وی اصالتا اهل مرودشت است. مرودشتی که کم به این فوتبال فوتبالیست معرفی نکرده. شاید قبل از مجتبی زارعی معروف ترین فوتبالیست‌های این خطه برادران استواری بودند که برای خودشان در این فوتبال اسم و رسمی‌داشتند. نكته جالب اینكه او در دوره‌ای حتی به تیم ملی هم دعوت شد و بازی ملی هم داشت، اما اكنون خبری از این بازیكن نیست.

مجتبی زارعی‌زاده دهم اسفند ماه سال ۶۲ فوتبالش را به صورت جدی در شیراز و از تیم برق آغاز کرد اما خیلی زود جذب تیم فجر سپاسی شد. به دلیل تراکم بازیکن در تیم فجر سپاسی، او یک دوره به صورت قرضی به تیم ابومسلم رفت و در این تیم خیلی بازی نکرد و به تیم فجر سپاسی بازگشت. زارعی در بازگشت به فجر سپاسی سه فصل برای این تیم بازی کرد تا در این تیم چهره شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آرمین سهرابیان

زارعی بعد از درخشش در تیم فجر سپاسی جذب تیم راه آهن تهران شد و اوج درخشش او در تیم راه آهن بود. او در راه آهن آنقدر خوش درخشید که از این تیم به پرسپولیس رفت و دو سال نیزدر این تیم بازی کند. زارعی بعد از جدایی از جمع سرخ پوشان به تیم نفت تهران پیوست و یک فصل در این تیم بازی کرد تا این تیم آخرین تیم لیگ برتری وی باشد. زارعی بعد از جدایی از نفت تهران در چند تیم لیگ یکی بازی کرد که در بین آنها می‌توان به تیم‌هایی مثل گهر دورود، آلومینیوم هرمزگان، فجر سپاسی، پیکان تهران و پاس همدان بود.

خیلی تیم عوض کردید؟

نمی‌دانم چرا قسمت ما این بوده که اینقدر تیم عوض کنیم.

در چند شهر فوتبال بازی کردید و ناچار شدید دور از زادگاه‌تان باشید؟
شهرهای زیادی بودند. در مشهد که البته یک دوره کوتاه بود، تهران، دورود، بندرعباس و آخر هم در همدان.
فوتبال بازی كردن در شهرهای مختلف سخت نبود؟
سخت که هست. اما ما که شغل‌مان فوتبال حرفه‌ای است و درآمدمان از این راه است، چاره‌ای نداریم. ضمن اینکه می‌توانیم از این فرصت‌ها استفاده و به تجربه‌های‌مان اضافه کنیم.

کدام یک از شهرهایی که در آن فوتبال بازی کردید را بیشتر پسندیدید؟

هرکدام از این شهر‌ها مزیت‌های خاص خودش را دارد اما من چه از نظر اقلیم آب و هوایی و چه از نظر اقلیم نژادی تجربه‌های زیادی کسب کردم. مثلا در گرمای بندر عباس هم زندگی کردم و فوتبال بازی کردم و در سرمای همدان هم بودم.
خودتان کدام یک از این شهرها را بیشتر دوست داشته‌اید؟
برای زندگی از خیلی نظر‌ها تهران بهتر بود؛ چون تیم‌هایی که در تهران هستند برای سفر به دیگر شهر‌ها راحت ترهستند و با یک پرواز به شهر مقصد می‌روند اما وقتی در شهرستان‌ها باشید دیگر این شرایط وجود ندارد. مثلا زمانی که ما در همدان بازی می‌کردیم برای بازی به هر شهری که می‌خواستیم برویم باید حتما از همدان می‌آمدیم تهران و از تهران به آن شهر می‌رفتیم اما وقتی در تهران زندگی می‌کنید از این نظر‌ها جلو هستید. من این مثال را فوتبالی زدم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی یان کولر

شما ببینید که در زمینه‌ها ی دیگر نیز می‌توان همین مقایسه را انجام داد. البته این را هم بگویم که فوتبال برای ما آنقدر شیرین و جذاب است که همه سختی‌های تنها زندگی كردن در شهرهای مختلف را به جان بخریم.

معمولا به شهرهای مختلف که برای بازی می‌روید به چه شکل زندگی می‌کنید؟

بستگی دارد به آن تیم و امکاناتش و پولی که ما بابت بازی کردن می‌گیریم. مثلا این سال آخری در همدان در خوابگاه زندگی می‌کردیم. البته عموما چون من تنها و بدون خانواده به شهرهای دیگر می‌روم ترجیح می‌دهم که در خوابگاه زندگی کنم. چون از نظر خورد و خوراک راحت تر هستم و وقتم صرف خرید و غذا درست کردن نمی‌شود.

برای فصل بعد برنامه شما چیست؟ آیا د‌ر همدان ادامه فعالیت می‌دهید؟

قطعا خیر.

خیلی محکم گفتید خیر.

البته همدان شهر بسیار خوبی است و مردم بسیار خوب و فوتبال فهمی‌دارد. اما واقعیت این است که من از مدیران باشگاه پاس صداقت کاری و رفتاری ندیدم و در چنین فضایی ترجیح می‌دهم که کار نکنم اما این را هم بگویم که من خودم را از نظر کاری مدیون داوود مهابادی می‌دانم و دوست دارم که با ایشان کار کنم. ولی در جای دیگری و تیم دیگری.
آیا به لیگ برتر بازمی‌گردید یا همچنان در لیگ یک باقی می‌مانید؟
کدام فوتبالیست است که دوست نداشته باشد در لیگ برتر بازی کند؟ من هم همین‌طور. اما باید زمینه بازگشتم به لیگ برتر فراهم باشد.

افتخارات ورزشی

جام حذفی
۸۷–۸۸ نایب قهرمانی با راه‌آهن
۸۹–۸۸ قهرمانی با پرسپولیس

مطلب مرتبط:  بیوگرافی زهرا کیانی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مجتبی زارعی
4.8/5 - (133 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه