بیوگرافی صفر ایرانپاک

5 سال پیش
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی صفر ایرانپاک به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

صفر ایرانپاک متولد ۲ دی ۱۳۲۵ در مسجدسلیمان از بازیکنان سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس ایران بود.

زندگینامه صفر ایرانپاک

بیوگرافی صفر ایرانپاک

فعالیت ورزشی

او در ۱۱ بهمن ۱۳۸۷ در سن ۶۲ سالگی بر اثر ابتلاء به سرطان ریه در استکهلم سوئد درگذشت و جسدش در قبرستان بهشت آباد اهواز به خاک سپرده شد. صفر ایرانپاک در تهران ازدواج کرد و صاحب دو فرزند پسر شد آرمین و آبتین.آرمین فرزند کوچکش است و آبتین از او بزرگ تر است هم‌اکنون آرمین در یکی از تیم‌های سوئدی بازی می‌کند.

پرسپولیس

اولین گل او برای پرسپولیس در جریان بازی با افسر در هفته اول مسابقات جام باشگاه‌های تهران در ۱۱ بهمن ۱۳۴۹ زده شد. چهار روز بعد در هفته دوم او دروازه قصر یخ را گشود. در هفته سوم سه بار دروازه آرارات را باز کرد و بعد از آن دروازه دیهیم را گشود. او دروازه تاج را در دقیقه نود گشود و همچنین در هفته آخر در مقابل گارد چهار گل به ثمر رساند. او در پایان فصل با ۱۵ گل آقای گل جام باشگاه‌های تهران شد. او اولین گلزن ایرانی ورزشگاه آزادی تهران در ۲۷ اسفند ۱۳۵۰ بود که با ضربه پنالتی دروازه تیم کروزیرو را گشود. ایرانپاک در سال ۱۳۵۰ آقای گل لیگ باشگاه‌های ایران با به ثمر رساندن دوازده گل در چهارده مسابقه برای تیم پرسپولیس شد.

او بهترین گلزن در شهرآورد تهران (پرسپولیس-استقلال) بوده و در دوازده بازی موفق به زدن هفت گل شده‌است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی گاربینیه موگوروسا

او در ۹ تیر ۱۳۵۱ در جریان دیدار دوستانه منتخب تهران و بایرن مونیخ که با پیروزی شش بر دو تیم منتخب به پایان رسید، یک گل به ثمر رساند. همچنین در ۲۱ بهمن ۱۳۵۱ در بازی دوستانه برابر اسپارتا پراگ نیز یک گل به ثمر رساند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی صفر ایرانپاک
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه