بیوگرافی علی عبدالله‌زاده

5 سال پیش
بیوگرافی علی عبدالله‌زاده
4.1/5 - (9 امتیاز)

بیوگرافی علی عبدالله‌زاده به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

علی عبدالله‌زاده (زادهٔ ۱۴ دی ۱۳۷۱ در آبادان) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دفاع راست بازی می‌کند.

زندگینامه علی عبدالله‌زاده

بیوگرافی علی عبدالله‌زاده

فعالیت ورزشی

او هم‌اکنون بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز است و در لیگ برتر ایران بازی می‌کند.

وی همچنین به همراه تیم ملی امید ایران در مقدماتی المپیک تابستانی ۲۰۱۶ حضور داشت.

تشکر از هواداران تراکتور پس از پیوستن به این تیم

علی عبدالله زاده، مدافع فصل گذشته صنعت نفت آبادان که با امضای قراردادی ۳ ساله راهی تراکتورسازی تبریز شد، با انتشار پستی در اینستاگرامش، به حضورش در تبریز واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری، علی عبدالله زاده در صفحه رسمی اش در اینستاگرام نوشت:

سلام، با تشکر فراوان از حمایت هواداران پرشور و متعصب تیم بزرگ تراکتورسازی که از شب گذشته من را به شدت مورد لطف خود قرار دادند، امیدوارم بتوانم این محبتهای صمیمانه را به بهترین شکل ممکن در زمین جبران کنم و لایق پوشیدن پیراهن تیم “تراختور کبیر” باشم همچنین جا دارد از همه همشهریان مهربانم در زادگاهم« ابادان عزیز» نیز بابت حمایت همیشگی از فرزند کوچک خودکه باعث شناساندن من به جامعه بزرگ فوتبال بود نهایت تشکر را داشته باشم
زنده باد ابادان- یاشاسین اذربایجان

حاشیه ها

پرسپولیسی دو آتیشه

علی عبدالله زاده بازیکن آبادانی صنعت نفت در دقیقه ۳۹ دیدار مقابل پرسپولیس توانست به این تیم گل بزند و حسابی شادی کند. او خیلی دوست داشت قرمزپوش شود. در نیم فصل فکر می کرد بعد از مذاکرات انجام شده با قرمزها ، قرار است با محمد آرام طبع معاوضه شود اما هرچه منتظر ماند خبری نشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رونی کلمن

شاید این گل زیبای او روی ضربه سر پاسخی باشد به اتفاقات نیم فصل . البته پرسپولیسی ها می گویند فیروز کریمی نگذاشته این انتقال سر بگیرد و گروهی هم از این می گویند که برانکو و پرسپولیس به این انتقال خیلی گرم و با انگیزه نبودند.

ناگفته نماند که سرمربی پرسپولیس نام علی عبدالله زاده را در لیست خرید فصل بعد تیمش آورده و این بازیکن نیز در پایان بازی صنعت نفت مقابل پرسپولیس اعلام کرد یک پرسپولیسی دوآتیشه است و خوشحال می شود پیراهن این تیم را بر تن کند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی علی عبدالله‌زاده
4.1/5 - (9 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه