بیوگرافی امیرارسلان مطهری

5 سال پیش
بیوگرافی امیرارسلان مطهری
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی امیرارسلان مطهری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

امیرارسلان مطهری (زاده ۱۹ اسفند ۱۳۷۱ – گرمسار بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی در تاریخ چهاردهم مهرماه ۱۳۹۷ به تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پیوست.

زندگینامه امیرارسلان مطهری 

بیوگرافی امیرارسلان مطهری

فعالیت ورزشی

تیم فوتبال ذوب آهن برای ترمیم خط حمله خود دست به جذب نفرات جدیدی زده است. این تیم هفته گذشته رحیم زهیوی را به خدمت گرفت و امروز هم با امیر ارسلان مطهری به توافق رسید.

قرارداد مطهری و ذوب آهن یکساله است

مطهری پیش از این سابقه بازی در تیم های نفت تهران و پارس جنوبی را دارد.

هدایت تیم ذوب آهن بر عهده امید نمازی بود که با برکناری وی علی منصوریان جایگزین وی شد و منصوریان نیز اعتقادی ویژه به مطهری دارد.

حضوری کوتاه در لیگ عمان

ارسلان مطهری مهاجم‌سابق تیم‌های نفت تهران و پارس جنوبی در تست پزشکی تیم نادی صحم عمان شرکت کرد و درصورت قبولی در این تست با قراردادی یکساله به این تیم خواهد پیوست. مطهری درصورت حضور در لیگ عمان دومین ایرانی این لیگ خواهد بود چرا که حمید کاظمی نیز قبل از این به لیگ عمان پیوست.

مطهری فصل قبل در پارس جنوبی حضور داشت و سال خوبی را سپری نکرد.

حاشیه ها

سانحه رانندگی

مهاجم تیم نفت تهران در محور شریف‌آباد به شهرستان پاکدشت دچار سانحه رانندگی شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه نفت، پدر امیر ارسلان مطهری با تایید خبر تصادف پسرش اظهار کرد: اتومبیل امیر ارسلان در نزدیکی شریف آباد واژگون شد و بلافاصله به بیمارستان اعزام شد و آنجا اقدامات درمانی اولیه برای فیت کردن گردن و کمرش انجام گرفت. شکر خدا امیر ارسلان مشکل حاد دیگری نداشته و امیدواریم از ناحیه کمر هم که احساس ناراحتی می کند با مشکل حادی مواجه نشده باشد. در حال حاضر بنده کنار اتومبیل هستم و قرار است امیر ارسلان را از بیمارستان زعیم پاکدشت به بیمارستانی در تهران اعزام کنند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نوشاد عالمیان

در نهایت این مسئله با خوش شانسی مطهری ختم به خیر شد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی امیرارسلان مطهری
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه