بیوگرافی سیامک کوهنورد

5 سال پیش
4.5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی سیامک کوهنورد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سیامک کوهنورد (زاده ۲۱ ژوئیهٔ ۱۹۸۴) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه سیامک کوهنورد

بیوگرافی سیامک کوهنورد

فعالیت ورزشی

او در حال حاضر در تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز توپ میزند.لازم به ذکر است تیم فوتبال برق جدید فارس تا پایان هفته شانزدهم لیگ آزادگان با ۲۹ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

بازگشتی عجیب به فوتبال

سیامک کوهنورد رفیق صمیمی سروش رفیعی و شجاع خلیل زاده درحالی به میدان بازگشت که تا چند وقت پیش به تفریح و خوش گذرانی مشغول بود و به دلیل پارگی رباط صلیبی، چند سالی را به خوش گذرانی پرداخت تا اکنون به فوتبال بازگردد.

کوهنورد که در اذهان همگان به بازیکنی خشن مطرح شده است، با دعوا به فوتبال بازگشت. وی که هفته گذشته به تیم لیگ یکی برق جدید شیراز پیوسته بود، در نیمه اول مسابقه با ملوان به زمین آمد فقط ۳۵ زمان نیاز داشت تا اولین درگیری‌اش را در زمین مسابقه صورت دهد.

وی در اواسط نیمه دوم با محمدرضا نقدی پور هافبک چپ پای ملوان به مشاجره پرداخت و سبب با وی به درگیری فیزیکی نیز منجر شد و زمانی که نقدی پور متوجه توانمندی کوهنورد در درگیری را دید، صحنه را ترک کرد و اینگونه شد تا اولین دعوای کوهنورد در بازگشت به فوتبال ثبت شود.

برق

سیامک کوهنورد بازيكن نيم فصل گذشته گسترش فولاد تبريز روز گذشته بعد از توافق با مسوولان باشگاه برق جديد فارس با عقد قراردادی به مدت يك فصل به عضویت این باشگاه در آمد و با اين تيم راهي انزلي شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دومینیک سولانکه
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سیامک کوهنورد
4.5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه