بیوگرافی امیر زلیکانی

5 سال پیش
بیوگرافی امیر زلیکانی
1.7/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی امیر زلیکانی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

امیر زلیکانی تلاوکی (۲۹ مرداد ۱۳۶۸ در ساری) بازیکن فوتبال اهل ایران می‌باشد.

زندگینامه امیر زلیکانی 

بیوگرافی امیر زلیکانی

فعالیت ورزشی

او که پیشینهٔ بازی در تیم صنعت ساری، شیرین فراز کرمانشاه، فولاد نوین خوزستان و صنعت نفت آبادان را در کارنامه داراست در سال ۱۳۹۵ به باشگاه فوتبال فولاد خوزستان پیوست.

حضور در فولاد خوزستان

مسئولان این باشگاه در جریان اردوی تیم فولاد خوزستان در شهر زنجان موضوع تقویت تیم را دنبال کردند و با یک هافبک لیگ برتری به توافق دست یافتند.

صبح امروز در هتل محل استقرار فولاد در زنجان جلسه ای بین علیرضا اژدری زاده، مدیرعامل باشگاه و امیر زلیکانی برگزار شد که در پایان قراردادی به مدت یک فصل امضا شد تا این بازیکن سرعتی به جمع فولادمردان بپیوندد.

زلیکانی متولد مرداد ۶۸ است و سابقه پوشیدن پیراهن تیم های صنعت ساری، شیرین فراز کرمانشاه، فولادنوین خوزستان و صنعت نفت آبادان را دارد.

بازی در مس کرمان

خبرگزاری باشگاه مس کرمان نوشت :

امیر زلیکانی فصل آینده در خط حمله تیم فوتبال مس کرمان در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور بازی خواهد کرد.

زلیکانی متولد ۲۹مرداد ۱۳۶۸ به عنوان یک مهاجم و هافبک تهاجمی، فوتبال خود را از تیم صنعت ساری آغاز کرد.

او به همراه تیم فولاد نوین خوزستان سابقه صعود به لیگ برتر کشور را دارد و یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم صنعت نفت آبادان در رقابت‌های لیگ برتر نیز بود که در این دوتیم ۱۴ گل نیز به ثمر رساند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی داوید ویا

زلیکانی که دارای سرعت بالا و دقت پاس فوق‌العاده می باشد، فصل قبل در رقابت‌های لیگ برتر در تیم فولاد خوزستان به میدان رفت و در بازی‌های فصل آینده لیگ یک به عنوان هافبک تهاجمی برای مس کرمان بازی خواهدکرد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی امیر زلیکانی
1.7/5 - (3 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • طرفدار پر و پا قرص
    5 سال پیش

    امیر زلیکانی خیلی بازیکن خوب و با اخلاقیه،ولی خیلی بدشانسه.تا میاد خودشو نشون بده مصدوم میشه و مدتها نمی تونه بازی کنه.الان هم مصدوم شده و پاش باید عمل بشه.ان شالله خدا کمکش کنه زودتر خوب بشه و همیشه موفق باشه.