بیوگرافی مجتبی حق‌دوست

5 سال پیش
بیوگرافی مجتبی حق‌دوست
4.7/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی مجتبی حق‌دوست به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مجتبی حق‌دوست (زادهٔ ۰۲ بهمن ۱۳۷۴ در باغملک) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک هجومی بازی می‌کند.

زندگینامه مجتبی حق‌دوست

بیوگرافی مجتبی حق‌دوست

فعالیت ورزشی 

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به سپاهان ایذه ، کارون خوزستان، استقلال تهران و نفت تهران اشاره کرد.

نفت تهران
حق‌دوست در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ۹۴ با نظر علیرضا منصوریان (سرمربی وقت نفت تهران) به باشگاه بزرگسالان این تیم پیوست. وی نخستین بازی خود برای این تیم را در هفتهٔ یازدهم لیگ پانزدهم برابر باشگاه فوتبال استقلال خوزستان انجام داد، او در این بازی در دقیقه ۸۲ به جای آرش رضاوند وارد زمین شد.

وی نخستین گل خود برای نفت را نیز در هفته بیست‌وهشتم لیگ پانزدهم برابر باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران به ثمر رساند. حق‌دوست در این بازی نیز به عنوان بازیکن تعویضی در دقیقه ۷۸ به جای ایمان مبعلی وارد زمین شد و توانست در دقیقه اول وقت‌های اضافه دروازه سوشا مکانی را باز کند.

استقلال تهران
وی در تابستان ۹۵ با امضای قراردادی یک‌ساله و به صورت قرضی به باشگاه استقلال تهران پیوست تا همچنان زیر نظر علیرضا منصوریان کار کند. حق‌دوست نخستین بار در شهرآورد تهران برای استقلال بازی کرد، وی در این بازی در دقیقه دوم وقت‌های اضافه به جای فرشید اسماعیلی وارد زمین شد.

ذوب آهن

مجتبی حقدوست هافبک هجومی سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان که سابقه بازی در تیم های استقلال تهران و نفت تهران را در زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان در کارنامه خود دارد، با قراردادی سه ساله به تیم فوتبال ذوب آهن پیوست. علیرضا منصوریان سرمربی فعلی ذوب آهن است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ایوان زایتسف
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مجتبی حق‌دوست
4.7/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه