بیوگرافی زبیر نیک‌نفس

5 سال پیش
بیوگرافی زبیر نیک‌نفس
2/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی زبیر نیک‌نفس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

محمدزبیر نیک‌نفس (زادهٔ ۱۲ آوریل ۱۹۹۳) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک برای باشگاه فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

زندگینامه زبیر نیک‌نفس

بیوگرافی زبیر نیک‌نفس

فعالیت ورزشی

وی که از ده سالگی به عضویت تیم صنعت نفت آبادان درآمد،

در سال ۹۵ همراه با این تیم از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرد.

قرارداد ۲ ساله با ذوب آهن

نیک نفس به ذوب آهن پیوست.

به گزارش طرفداری، محمد زبیر نیک نفس، هافبک دفاعی ۲۵ ساله تیم صنعت نفت آبادان با قراردادی دو ساله به تیم فوتبال ذوب آهن پیوست.

این گزارش حاکی است؛ نیک نفس که اصلیت سنندجی دارد و بازیکن تیم های ملی نوجوانان و جوانان کشور هم بوده است، از سن ۱۸ سالگی در تیم نفت آبادان فوتبال حرفه ای خود را دنبال کرده و در دو فصل آینده، در تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان توپ خواهد زد.

دفاع از بازی هم تیمی ها

محمد زبیر نیک نفس پس از شکست یک بر صفر صنعت نفت برابر پرسپولیس در هفته دهم رقابت های لیگ برتر گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم زیرا پرسپولیس تنها یکبار موفق شد از موقعیت های خود صاحب گل شود.

وی وقت کشی بازیکنان صنعت نفت در این دیدار را رد کرد و افزود: بازیکنان صنعت نفت مصدوم بودند و همه دیدند که یکی از بازیکنان ما با آمبولانس راهی بیمارستان شد.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت با بیان اینکه بازی در لیگ برتر حال و هوای متفاوتی از لیگ دسته یک دارد، گفت: ما سعی داریم روند موفقیت تیم خود را حفظ کرده و ضمن جبران نتیجه دیدار با پرسپولیس دست کم در دیدارهای خانگی پیروز باشیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نیکو فرریکس

نیک نفس گفت: همین که جزو تیم های میانی یا بالای جدول در انتهای فصل باشیم ، یک نتیجه عالی کسب کرده ایم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی زبیر نیک‌نفس
2/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه