بیوگرافی میثم تیموری

5 سال پیش
بیوگرافی میثم تیموری
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی میثم تیموری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

میثم تیموری (زاده ۱۵ تیر ۱۳۷۱ – سوادکوه) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر فوتبال ایران و در پست مدافع چپ بازی می‌کند.

 زندگینامه میثم تیموری

بیوگرافی میثم تیموری

فعالیت ورزشی

میثم تیموری اصالتاً مازندرانی است او متولد شهرستان سوادکوه روستای لیند میباشد.

وی فوتبال خود را از تیم استقلال جنوب تهران آغاز نموده البته قبل از آن مدتی نیز در باشگاه نساجی مازندران عضویت داشته‌است.

عملکرد باشگاهی
نساجی
تیموری در سال ۲۰۱۳ پس از دو سال حضور در تیم استقلال جنوب تهران به تیم نساجی مازندران پیوست او سه ساله در این تیم عضویت داشته در مجموع ۲۳ بازی و یک گل هم به ثمر رسانده است.

پارس جنوبی جم
فصل ۱۳۹۵–۱۳۹۶
او در فصل ۱۳۹۵–۱۳۹۶ با قراردادی دوساله به تیم پارس جنوبی جم پیوست؛ او در این فصل توانست همراه با تیم پارس قهرمان لیگ آزادگان شود و همراه با این تیم به لیگ برتر خلیج فارس صعود کرد.

فصل ۱۳۹۶–۱۳۹۷

میثم تیموری در این فصل هم عملکرد خوبی داشت در بیشتر نتایج پارس نقش داشت او در این فصل بازیکن تأثیرگذاری نشان داد به طوری که در بیشتر سایت‌های ورزشی از جمله سایت نود او به عنوان بهترین مدافع چپ لیگ هفدهم انتخاب گردید با درخشش وی در این فصل مورد توجه تیم وینفرید شفر و باشگاه فوتبال استقلال قرار گرفت.

استقلال تهران
میثم تیموری در نقل انتقالات تابستانی سال ۱۳۹۷ با امضای قراردادی سه ساله توسط سید پندار توفیقی مسوول نقل و انتقالات به تیم استقلال پیوست رسماً آبی پوش شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بیژن ذوالفقارنسب

فصل ۱۳۹۷–۱۳۹۸
تیموری در ابتدایی فصل ۱۳۹۷–۱۳۹۸ به دلیل مصدومیت در مسابقات حاضر نشد او در شهریور ۹۷ به تمرینات این تیم اضافه شد

میثم تیموری اولین بازی خود را مقابل ماشین سازی در لیگ برتر انجام داد؛ او در دقیقه ۸۳ به جای الهیار صیادمنش وارد زمین شد. تیموری در بازی مقابل صنعت نفت آبادان که در دقایق پایانی بجای میلاد زکی پور وارد زمین مسابقه شد پس از اینکه اولین بازی خود را برای استقلال در ورزشگاه آزادی انجام داد از شدت خوشحالی گریه کرد.

افتخارات ورزشی

باشگاهی

پارس جنوبی جم
قهرمانی در لیگ آزادگان ۹۶–۱۳۹۵ (صعود به لیگ برتر)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی میثم تیموری
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه