بیوگرافی اسماعیل گنسالوس

5 سال پیش
بیوگرافی اسماعیل گنسالوس
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی اسماعیل گنسالوس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

اسماعیل روتی تاوارس کروز داسیلوا گُنسالوِس که با نام اسماعیل گُنسالوِس یا «ایسما» نیز شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل گینه بیسائو است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

زندگینامه اسماعیل گنسالوس

بیوگرافی اسماعیل گنسالوس

فعالیت ورزشی

وی همچنین در تیم‌های ملی فوتبال زیر ۱۷ سال پرتغال و تیم ملی گینه بیسائو بازی کرده‌است.

گنسالوس در شهر بیسائو، پایتخت گینه بیسائو متولد شد ولی زمانی که ۳ سال بیشتر نداشت، خانواده وی به پرتغال مهاجرت کردند.

او فوتبال حرفه‌ای خود را از باشگاه پرتغالی بوآویستا آغاز کرد که بنا بر ادعای خودش در آغاز بدون دستمزد برای این تیم بازی می‌کرد، وی برای توصیف شرایط آن برهه و روزهای آغازین فوتبال حرفه‌ای خود از واژه «بسیار سخت» استفاده می‌کند.

وی پس از ۳ سال حضور در پرتغال، برای اینکه به عضویت تیم جوانان نیس در بیاید راهی فرانسه شد، هرچند قبل از انعقاد قرارداد با این باشگاه وی مورد توجه باشگاه مطرح انگلیسی، لیورپول، نیز قرار گرفته‌بود.

باشگاه نیس

گنسالوس ۲ سال را در آکادمی باشگاه نیس گذراند و پس از درخشش در تیم رزرو این باشگاه، در ژانویه ۲۰۱۱ به تیم اصلی فراخوانده شد. وی نخستین بازی رسمی و حرفه‌ای خود را در ۳۰ ژانویه ۲۰۱۱ زمانی که فقط ۱۹ سال داشت مقابل بوردو انجام داد، او در این بازی در دقیقه ۶۱ به جای دنیل لجوبوجا وارد زمین شد؛ گنسالوس در نخستین تجربه حرفه‌ای خود که با باخت ۲–۰ نیس همراه شد نزدیک ۳۰ دقیقه بازی کرد و یک کارت زرد نیز در دقیقه ۸۴ دریافت کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کیمبرلی هیل

این تنها بازی ایسما در آن فصل (فصل ۱۱–۲۰۱۰) بود.

در ۳۰ ژوئن ۲۰۱۱ وی نخستین قرارداد حرفه‌ای خود با تیم بزرگسالان یک باشگاه را امضا کرد و رسماً با قراردادی سه ساله به تیم اصلی نیس پیوست. اریک روی، سرمربی وقت نیس، نام وی را برای فصل ۱۲–۲۰۱۱ در لیست تیم قرار داد و شماره ۲۴ تیم به او رسید. گنسالوس نخستین بازی خود را در این فصل مقابل اویان در ۱۴ اوت انجام داد، وی در این بازی که با شکست ۱–۰ تیمش همراه شد نیز به عنوان یار تعویضی در دقیقه ۷۷ وارد زمین شد.

دو هفته بعدتر نیز وی به عنوان بازیکن تعویضی در بازی مقابل برستوا که با نتیجه ۰–۰ به پایان رسید به میدان رفت.[۸] اما نقطه عطف ایسما در این فصل مقابل تیم مدعی آن روزهای فرانسه، لیون، شکل گرفت؛ جایی که وی با یک گل و یک پاس گل ستاره میدان بود و موجب پیروزی تیمش با نتیجه ۳–۴ شد، ایسما گل چهارم و پیروزی بخش نیس را پس از پیمودن مسافتی زیاد از زمین خودی و با ضربه‌ای زیبا وارد دروازه هوگو لوریس کرد.

افتخارات ورزشی

باشگاهی

سنت میرن
قهرمانی لیگ کاپ اسکاتلد (۱): ۲۰۱۳

آپوئل
قهرمانی سوپر جام قبرس (۱): ۲۰۱۳

ریو آوه
نائب قهرمانی سوپر جام پرتغال (۱): ۱۵–۲۰۱۴

پاختاکور
نائب قهرمانی لیگ برتر ازبکستان (۱): ۲۰۱۸
نائب قهرمانی جام حذفی ازبکستان (۱): ۲۰۱۸

فردی
آقای گل لیگ برتر فوتبال ازبکستان (۱): ۲۰۱۸

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اسماعیل گنسالوس
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه