بیوگرافی سینا خادم‌پور

5 سال پیش
بیوگرافی سینا خادم‌پور
4.8/5 - (24 امتیاز)

بیوگرافی سینا خادم‌پور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سینا خادم‌پور (زادهٔ ۹ ژانویهٔ ۱۹۹۷) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه سینا خادم‌پور 

بیوگرافی سینا خادم‌پور

فعالیت ورزشی

سینا خادم پور بازیکن تیم‌های ملی امید و جوانان امروز با عقد قراردادی به استقلال پیوست.

سینا خادم‌پور خلیفه‌لو، متولد ۲۰ دی ۱۳۷۵ در اردبیل است، توانایی بازی در پست مدافع میانی و هافبک دفاعی را دارد و به همراه تیم ملی جوانان در جام جهانی کره جنوبی شرکت کرد.

وی سابقه بازی در تیم فوتبال امید آقایان باشگاه صنعت نفت تهران را در کارنامه خود دارد که با درخشش در این تیم توانست به تیم ملی جوانان دعوت شود. آینده درخشانی برای وی در تیم پرطرفدار پایتخت پیش بینی می‌شود.

نورافکنی جدید؟!

سینا خادم پور در دیدار دوستانه استقلال فرصت مناسبی برای حضور در ترکیب آبی پوشان داشت و دقایق زیادی به عنوان هافبک دفاعی برای آبی ها به میدان رفت.

خادم پور که در این دیدار در مرکز زمین و در کنار فرشید باقری حضور داشت، با توجه به مصدومیت چشمی، جدایی نورافکن و دیر اضافه شدن امید ابراهیمی شانس زیادی برای حضور در ترکیب آبی ها در ابتدای فصل دارد.

این بازیکن که سابقه حضور در لیگ برتر با نفت تهران را در کارنامه خود دارد، با توجه به ترکیب مورد علاقه شفر و شرایط آبی ها، می تواند جانشین مناسبی برای نورافکن در مرکز زمین باشد. البته نورافکن فصل گذشته در اکثر دیدارهای در سمت چپ دفاع حضور داشت اما خود را با درخشش در مرکز زمین به فوتبال ایران معرفی کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حمزه زرینی

خادم پور که از نظر سنی شرایط مناسبی دارد این شانس را دارد که خود را به عنوان یک هافبک دفاعی جدید در استقلال معرفی کند حالا شرایط نیز برای این بازیکن در رختکن استقلال کاملا مهیا و فراهم است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سینا خادم‌پور
4.8/5 - (24 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه