بیوگرافی عظیم گوک

5 سال پیش
بیوگرافی عظیم گوک
Rate this post

بیوگرافی عظیم گوک به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

عظیم گوک (زادهٔ ۵ بهمن ۱۳۷۴ در گنبد کاووس) یک بازیکن فوتبال ایرانی است که در پست دفاع وسط برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر فوتبال ایران توپ می‌زند.

 زندگینامه عظیم گوک

بیوگرافی عظیم گوک

فعالیت ورزشی

از کوچکی کم و بیش فوتبال بازی میکردم اما حرفه ای از ده سالگی فوتبال را شروع کرده ام که با رافتن به مدرسه و آکادمی های فوتبال و زیر نظر آقای محمود سیدی و با تشویق پدر گرامی کار خود را اغاز کرده ام.

باشگاه حرفه ای و مصدومیت

قبل از استقلال میشه گفت که فوتبال حرفه ای خودم را در تیم عقاب گنبد با مربی خوب و بازیکن سال های نه چندان دور آقای قدیر غفاری شروع کردم.

سه سال را زیر نظر ایشان بودم و سپس به تیم نساجی مازندران پیوسته ام.طی دو سالی که در قائمشهر مشغول بودم با بدشانسی دچار مصدومیت شدیدی شده ام که مدتی از فوتبال دور بودم که متاسفانه نتوانستم برای این تیم بازی کنم و پس از نیم فصل حانه نشینی این تیم رضایت نامه ام را صادر کرد.

جوانان استقلال

بعد حضور ناموفق وی در نساجی در سال ۹۳ به تیم جوانان استقلال تهران رسید او در زمان سرمربی گری سیروس دین محمدی برای استقلال تست داد و در نهایت قرار داد سه ساله با این تیم بست.

الگو های فوتبالی

من در ایران بازی پژمان منتظری و حنیف عمران زاده را به عنوان الگو انتخاب میکنم و جا دارد از آقا حنیف تشکر کنم که تو تمرینات بزرگسالان به من لطف خیلی زیادی دارد و کمکم میکند و امیدوارم بتوانم با ایشان زوج خط دفاع استقلال را تشکیل بدهیم

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فیلیکس ماگات

تیم های مورد علاقه

من طرفدار تیم رئال مادرید هستم و بازی راموس و واران را خیلی دوست دارم، قبل تر از آن هم ریو فردیناند در منچستر یونایتد بازیکن مورد علاقه من بود

حضور در تیم بزرگسالان استقلال

در فصل ۹۶- ۹۷ منصوریان یکی از سهمیه های زیر

۲۳ سال خود را به عظیم کوک اختصاص داد، البته

او مدتی نیز در زمان پرویز مظلومی بجای حنیف

چندباری روی نیمکت رسید اما بازی بهش نرسید.

حالا فرصتی مناسبی دارد تا با حضور در لیک برتر توانایی هایش را اثبات کند، البته وی هنوز دوران سربازی خود را طی نکرده است و احتمال اگر در دانشگاه ادامه تحصیل ندهد باید خیلی زود به فکر یک تیم نظامی باشد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی عظیم گوک
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه