بیوگرافی اشکان نامداری

5 سال پیش
بیوگرافی اشکان نامداری
4.4/5 - (21 امتیاز)

بیوگرافی اشکان نامداری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

اشکان نامداری یک بازیکن فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه اشکان نامداری

بیوگرافی اشکان نامداری

فعالیت ورزشی

وی پس از دوران بازیگری به جمع مربیان ایرانی حاضر در لیگ برتر فوتبال کشور پیوست و هم‌اکنون و از سال ۱۳۹۶ خورشیدی اشکان نامداری مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال استقلال تهران شد.

پس از روی کار آمدن وینفرد شفر، سرمربی آلمانی جدید استقلال، کار انتخاب دستیاران و اعضای کادرفنی وی شروع شد و در همین راستا، مربی گلرهای این تیم انتخاب شد.

اشکان نامداری، دروازه‌بان سابق استقلال که در لیگ‌های هفتم و هشتم عضو این تیم بود، از این به بعد دروازه‌بان‌های استقلال را تمرین می‌دهد.

نامداری سابقه بازی در تیم‌هایی مثل ابومسلم و سایپا را هم داشته است.

وی در مورد استقلال وینفرد شفر می گوید :

بازیکنان خیلی سخت به من گل می‌زنند و به همین دلیل تلاش می‌کردند دروازه‌ام را باز کنند. در یک صحنه من و مرتضی تبریزی برای زدن توپ پیش رفتیم که تبریزی زودتر رسید و ضربه‌ای زد که این توپ به صورتم برخورد کرد. در عمر فوتبالی‌ام چنین ضربه‌ای به صورتم نخورده بود. هوا هم سرد بود و آن موقع شرایط سخت شد، اما بعد از آن مشکلی پیش نیامد.

وی در مورد وضعیت استقلال نیز تصریح کرد: تمرینات خوب و منظمی را سپری می‌کنیم. روز گذشته دو جلسه تمرین کردیم و امروز هم این برنامه پیاده خواهد شد. با توجه به تعطیلی لیگ، فرصت خوبی داریم تا شرایط بدنی بازیکنان را بهتر کنیم. قصد داریم کم کم به شرایط ایده‌آلی برسیم تا گذشته را جبران کنیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرشید باقری

مربی تیم فوتبال استقلال همچنین در واکنش به بحث‌هایی که برای حضور یک دستیار در کادر فنی مطرح می‌شود، گفت: ما به وینفرد شفر اطمینان کامل داریم و به شایعات توجهی نداریم. هر تصمیمی که شفر بگیرد، برای ما قابل اجراست.

یک مربی خوب

وی در مورد مربی گری اش در استقلال و هم چنین انتقاد پرویز بروند از خودش، اضافه می کند:

برومند دوست عزیز من است و از من بزرگ‌تر. یاد گرفته‌ام به بزرگترم احترام بگذارم. دفاعی جز این ندارم که در زمین ثابت کنیم خوب هستیم. قطعاً عملکرد دروازه‌بان‌های استقلال ثابت کرده که مربی خوبی هستم یا نه. شاید دروازه‌بان خوبی نبودم، اما مربی خوبی هستم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اشکان نامداری
4.4/5 - (21 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه