بیوگرافی هادی زرین‌ساعد

5 سال پیش
4.8/5 - (24 امتیاز)

بیوگرافی هادی زرین‌ساعد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

هادی زرین ساعد زاده ۳ مرداد ۱۳۵۸ فوتبالیست ایرانی و عضو باشگاه استقلال تهران است.

زندگینامه هادی زرین‌ساعد

بیوگرافی هادی زرین‌ساعد

فعالیت ورزشی

وی پیش از این سنگر بان تیم ماشین سازی تبریز بود

و در آخرین لحظات نقل و انتقالات پیش فصل سال

۱۳۹۰ به تیم استقلال تهران پیوست.وی اکنون

بازیکن تیم برق آراء البرز است.

دروازه بان دوم استقلال

از پيوستن خسرو حيدري به استقلال و عقد قرارداد ۲ ساله با اين بازيكن، ۶ سهميه ليگ برتري آبي‌پوشان پر شد و به همين دليل مسئولان اين باشگاه با هادي زرين ساعد به عنوان دروازه‌بان قرارداد يك ساله بستند.

پيش از اين اعلام شده بود در صورتي كه حيدري استقلالي نشود مهدي اسلامي كه فصل گذشته در پاس همدان حضور داشت و سهميه ليگ برتري محسوب مي‌شد به اين تيم خواهد آمد ولي با حضور حيدري و تكميل ۶ سهميه استقلال اين تيم در آخرين لحظات فصل نقل و انتقالات با زرين ساعد به عنوان دروازه‌بان قرارداد بست.

حاشیه ها

خطری که به خیر گذشت!

زمانی که زرین ساعد همراه با خانواده خود قصد عزیمت به همدان را داشت در جاده ساوه با خودروي شخصی دچار سانحه می شود. در اين حادثه زرين ساعد دچار خراشیدگی از ناحیه دست و مصدومیت از ناحیه گردن شده است.

وی ادامه داد: پس از این حادثه پزشکان اعلام کردند هادی و خانواده اش مشکلی ندارند و تنها گلر الوند از ناحیه مهره گردنی دچار آسیب شده است و خطر به طور کامل رفع شده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرامرز ظلی

مربی الوند اضافه کرد: همه بازیکنان، کادر فنی و مدیریت الوند از این موضوع بسیار ناراحت و بارها با تماس تلفني با وی جویاي احوال این دروازه بان با اخلاق کشورمان می شدند.

كاشي تصريح كرد: زرین ساعد به زودی به همدان خواهد آمد و امیدواریم با بدست آوردن سلامت خود بتوانیم از وجود این دروازه بان ارزشمند در بازی های آینده بهره مند شویم.

به گزارش ايسنا؛ هادي زرين ساعد سابقه بازي كردن در استقلال تهران را در كارنامه خود دارد. البته او با وجود حضور سيد مهدي رحمتي هميشه در تيم آبي پوشان نيمكت نشين بود.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی هادی زرین‌ساعد
4.8/5 - (24 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه