بیوگرافی توحید غلامی

5 سال پیش
3/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی توحید غلامی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

توحید غلامی (متولد ۱ دی ۱۳۷۰) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه توحید غلامی 

بیوگرافی توحید غلامی

فعالیت ورزشی

وی سابقه عضویت در باشگاه‌های استقلال تهران، پارسه تهران و شهرداری بندرعباس را دارد.

کارت معافیت از سربازی وی در جریان جنجال کارت معافیت بازیکنان فوتبال ابطال شد

حضور در سپیدرود

توحید غلامی هافبک بازیساز تاثیرگذار و با تکنیک تیم های استقلال و نفت تهران به سپیدرود پیوست و بلافاصله در تمرینات این تیم شرکت کرد. غلامی ۲۵ ساله که از جمع امیدها و جوانان استقلال در زمان مربیگری امیر قلعه نوعی به تیم بزرگسالان راه یافته بود، پس از خروج از جمع آبی ها در تیم های پارسه و آلومینیوم هرمزگان نیز به بازی پرداخت.

وی به دلیل گذراندن خدمت سربازی دو فصل اخیر را در تیم نیروی زمینی تهران گذراند و برای لیگ شانزدهم نیز پس از اینکه مورد توجه علی دایی قرار گفت پس از توافق با مسئولان تیم نفت به عضویت این تیم درآمد و با نفت قهرمان جام حذفی شد. غلامی که از بازیکنان مورد توجه علی دایی بود، در فصل گذشته یکی از بازیکنان اصلی نفت بود و در ۲۷ بازی این تیم شرکت کرد یک بازی هم به سبب اخراج در برابر سپاهان از دست داد.

نکته جالب اینکه در سال ۹۳ زمانی که نظر محمدی سرمربی داماش بود، غلامی به دعوت نظرمحمدی در تمرینات این تیم شرکت کرده بود و پس از به وجود آمدن مشکلات کارت سربازی اش مجبور شد به نیروزی زمینی تهران بپیوندند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پدرو رودریگز

حاشیه ها

ماجرای کنارگذاشته شدن از استقلال از زبان خود توحید!

وی می گوید :

من از بچگی استقلالی بودم و افتخار این را داشتم که کنار بزرگانی مثل مجیدی، جباری و آندو بازی کنم ولی هرگز کسی که باعث جدایی من از این تیم شد را نمی‌بخشم. دوران خوبی با مظلومی داشتیم و ایشان دیدگاه خوبی نسبت به بازیکنان زیر ۲۳ سال داشت ولی آن آقایی که بعد از او سرمربی شد با روابط خاص بازیکنان مورد نظر خودش را در فهرست زیر ۲۳ سال قرار داد. افرادی جای من آمدند که اصلاً سابقه فوتبالی نداشتند. دوست ندارم بیش از این در مورد این موضوع صحبت کنم و اسمی هم از این آقا نمی‌آورم در حال حاضر تیمش بالای جدول است و اگر روزی با آنها بازی داشته باشیم سمت نیمکتش نمی‌روم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی توحید غلامی
3/5 - (5 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه