بیوگرافی جواد شیرزاد

5 سال پیش
بیوگرافی جواد شیرزاد
4.9/5 - (324 امتیاز)

بیوگرافی جواد شیرزاد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جواد شیرزاد (زاده ۲۹ شهریور ۱۳۶۱، بندر انزلی) بازیکن فوتبال ایرانی و عضو کنونی ملوان بندر انزلی در لیگ برتر می باشد.

 زندگینامه جواد شیرزاد

بیوگرافی جواد شیرزاد

فعالیت ورزشی

وی در پست دفاع بازی میکند و فوتبال خود را از باشگاه ملوان انزلی شروع کرد. در تیم های فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران، پاس، فولاد خوزستان سابقه بازی دارد.

ماجرای حضور در استقلال

شيرزاد پس از مذاکره با مديرعامل باشگاه استقلال، با امضاي قراردادي دو ساله به جمع آبي پوشان پايتخت پيوست.

اين بازيکن سابقه حضور در باشگاه‌هاي فولاد خوزستان، پاس و ملوان بندرانزلي را در کارنامه خود دارد.

حضور شيرزاد به عنوان يک دفاع چپ تخصصي مي‌توانست مشکل اين تيم را در اين جناح بيش از گذشته برطرف کند.

شيرزاد دومين بازيکني بود که پس از فيليپ آلوز دسوزا در فصل نقل و انتقالات به باشگاه استقلال پيوسته است.

حاشیه ها

صحبت در مورد استقلال شفر !

شرایط روحی و روانی استقلال بهتر شده است. سال گذشته هم آقای شفر توانست تیم را به شرایط آرمانی برگرداند. اکنون نیز با بازگشت مصدومان و هماهنگ شدن بازیکنان، شرایط بهتر نیز خواهد شد. استقلال بازیکنان خیلی خوبی هم روی نیمکت و هم در زمین دارد و من معتقد هستم که این شرایط استقلال ادامه پیدا خواهد کرد.

شیرزاد در ادامه اضافه کرد:

باید در خط دفاع و پست دفاع وسط تا زمانی که پژمان نباشد، مهره مناسبی جذب کرد و درباره سمت چپ استقلال نیز همین باور را دارم که باید تقویت بشود. وریا کاملا یک دفاع راست کلاسیک است که دائما در حال رفتن و آمدن است و اگر سمت چپ نیز به همین منوال تقویت بشود، قطعا در شرایط استقلال تاثیر مثبت خواهد گذاشت. درباره مهاجمان باید بگویم که مرتضی تبریزی فوق العاده است. شرایط تیم سرخابی، با تیم های دیگر متفاوت است و زمان می برد تا بازیکنان جا بیفتند و این موضوع درباره گرو نیز صدق می کند. جابر انصاری نیز دیروز عملکرد خوبی داشت حالا نمی دانم که باشگاه برنامه ای برای حفظ ایشان دارد یا خیر. فعلا سایر بازیکنان جور می کشند و گلزنی می کنند!

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علی شجاعی

جواد شیرزاد درباره فعالیت های خودش به خبرنگار مدال گفت: من در بندر انزلی هستم و دو کلاس مربیگری را گذرانده انم و منتظر سال ۲۰۱۹ هستم که کلاس A را بگذرانم. من در انزلی یک مدرسه فوتبال دارم. سال گذشته نیز نوجوانان ملوان را داشتیم که در سطح کشور پنجم شدیم. برنامه ای برای بازگشت به استقلال ندارم چرا که شرایط در استقلال بسیار سخت است و من نیز دوست دارم که بیشتر به شهر خودم کمک کنم.

شیرزاد درباره شرایط کنونی ملوان گفت: این تیم فصل را با استرس فراوان و مشکلات زیادی شروع کرد. از زمانی که آقای احمدزاده به تیم اضافه شدند، روند تیمی خوب شده است. اما این را نباید فراموش کنیم که سال ها است که پایه های ملوان به حال خود رها شده اند که نتیجه اش می شود حال و روز نامناسب کنونی این تیم!

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جواد شیرزاد
4.9/5 - (324 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه