بیوگرافی یدالله اکبری

5 سال پیش
بیوگرافی یدالله اکبری
4.1/5 - (9 امتیاز)

بیوگرافی یدالله اکبری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

یدالله اکبری (زاده ۱۳۵۳ در اردبیل) فوتبالیست اسبق تیم ملی ایران و باشگاه استقلال تهران، که علاوه بر این سابقه بازی در باشگاه‌های لیگ برتری پاس همدان، صبای قم، استقلال اهواز و سایپا را در کارنامه ورزشی خود دارد.

زندگینامه یدالله اکبری

بیوگرافی یدالله اکبری

فعالیت ورزشی

او که در سال ۶۸ و با بزرگسالان شاهین تهران شروع کرده بود در سال ۸۹ و پاس همدان به فوتبال خود پایان داد.

البته با حساب تیم‌های پایه‌ای و چند بازی که او در دوران مربیگری ناصر ابراهیمی در شاهین انجام داده بود سابقه بازی او چند سال هم بیشتر می‌شود.

یدا.. اکبری در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان، رسما از از خداحافظی و آویختن کفش‌ها خبر داد:

«تصمیم خودم را گرفتم و از فوتبال خداحافظی کردم.

می‌توانستم به فوبتال خودم ادامه دهم و شرایط آن هم جور بود. اما چون دوست داشتم در اوج فوتبال را کنار بگذارم این تصمیم را گرفتم. فصل گذشته از بهترین‌های پاس و لیگ برتر بودم.» او قصد دارد با پیراهن پاس یک بازی خداحافظی برگزار کند: «دوست دارم با پیراهن پاس از فوتبال خداحافظی کنم و صحبت‌هایی هم انجام شده است. در یک بازی مناسب مراسم خداحافظی من با پاس همدان برگزار می‌شود.»

اما سابقه اکبری در استقلال بیشتر از پاس است: «استقلال را دوست دارم و خاطرات خوبی با این تیم داشتم. برای خداحافظی با پیراهن استقلال نه خودم صحبتی با آنها داشتتم و نه آنها حرفی به من زدند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ماسیمو کاررا

حالا باید ببینم در آینده چه می‌شود. شاید در بازی پاس و استقلال مراسم خداحافظی من برگزار شد.» هافبک سابق تیم‌های سایپا، استقلال، صبا و پاس همدان برنامه‌ای برای حضور مربیگری ندارد: «فعلاً به مربیگری فکر نمی‌کنم. یک مدت باید به کارهای شخصی و خانوادگی رسیدگی کنم. پس از آن به احتمال زیاد در آینده به کلاس‌های مربیگری خواهم رفت.»

یدا…اکبری پس از ۲۱ سال بازی فوتبال ایران سرانجام از فوتبال خداحافظی کرد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی یدالله اکبری
4.1/5 - (9 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • کریم بابائی
    4 سال پیش

    بازیکن خیلی خوب و زحمتکش و بدون حاشیه ای بود..بازیهای خوبش رو هیچوقت فراموش نمیکنیم.هر جا که هستن انشاءالله سلامت و دلشاد باشن..🙏🏻❤