بیوگرافی برونو سزار

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی برونو سزار به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

برونو سزار کوریا (به پرتغالی: Bruno César Correa) (زادهٔ ۲۲ مارس ۱۹۸۶) بازیکن فوتبال اهل برزیل است.

زندگینامه برونو سزار 

بیوگرافی برونو سزار

فعالیت ورزشی

وی در فصل ۲۰۱۱ در تیم بانانتس با ۱۶ گل در ۲۶ بازی به مقام آقای گلی لیگ برتر ارمنستان دست یافت.

ماجرای شکایت از سپاهان

دقیقا هفت سال پیش بود که باشگاه سپاهان برای تقویت خط حمله خود مهاجمی برزیلی به نام برونو سزار را در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت گرفت. این بازیکن در همان روزهای نخست به مردی تعیین کننده در ترکیب اصفهانی ها تبدیل شد تا جایی که در نیم فصل دوم لیگ برتر طی ۱۴ بازی که در ترکیب زردپوشان به میدان رفت موفق شد ۱۰ بار گلزنی کند تا همه نگاه ها را به خود معطوف سازد.

در پایان فصل همه انتظار داشتند قرارداد قرضی این بازیکن تمدید شود اما به یکباره خبر رسید برونو سزار از دبی سردر آورده و با باشگاه النصر امارات قرارداد بسته است. اتفاقی که دردسرهای زیادی برای باشگاه سپاهان هم در پی داشت چون باشگاه قبلی این بازیکن در برزیل به نام Banants در اقدامی عجیب از اصفهانی ها به کمیته انضباطی فیفا شکایت کرد تا یکی از جنجالی ترین پرونده های دعوی از باشگاه های ایرانی رقم بخورد.

حکم محرومیت سپاهان

باشگاه برزیلی با استناد به مدارکی که در اختیار داشت موفق شد حکم محکومیت سپاهان از فیفا و غرامت یک میلیون دلاری را بگیرد اما سران وقت باشگاه با پرداخت هزینه ۴۰ هزار یورویی یکی از وکلای سوئیسی کاربلد پرونده را به دادگاه CAS بردند تا در پروسه زمانی نزدیک به سه سال هم مقابل شکایت باشگاه Banants برزیل بایستند هم در عین واحد از باشگاه النصر به خاطر قرارداد غیر قانونی با برونو سزار طلب غرامت کنند که در هر دو مورد به اهداف خود رسیدند تا یکی از اتفاقات نادر برای باشگاه های ایرانی در دادگاه های بین المللی رخ بدهد و طعم برد در این دادگاه ها نیز چشیده شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی یان فرتونگن

وکلای باشگاه سپاهان در دادگاه CAS هم رای محکومیت فیفا و غرامت یک میلیون دلاری باشگاه برزیلی را شکستند هم باشگاه النصر را به پرداخت غرامت ۳۵۰ هزار یورویی به باشگاه اصفهانی محکوم کردند تا پرونده جنجالی برونوسزار برزیلی که در تمام این سال ها به مارکوپولوی برزیلی ها بدل و هر سال سر از یک باشگاه در آورد باعث سربلندی پنج میلیاردی مدیران باشگاه سپاهان در عقد قرارداد با بازیکنان بین المللی شود.

مسلما اگر مدارک و نحوه عقد قرارداد با برونو سزار در باشگاه سپاهان کاملا محکم و قانونی بسته نمی شد الان این باشگاه هم مثل خیلی از باشگاه های لیگ برتری ایران مجبور به پرداخت غرامت هنگفت می شد اما اصفهانی ها در این پرونده سربلند شدند تا هم غرامت یک و نیم میلیارد تومانی از باشگاه اماراتی النصر دریافت کنند هم از پرداخت غرامت چهار و نیم میلیاردی به باشگاه برزیلی که از فیفا حکم گرفته بود، طفره بروند. موفقیتی که باعث شد تا سپاهانی در پرونده ای شش میلیاردی برنده شوند و در این روزها که شرایط خوبی در جدول لیگ برتر ندارند خبر مسرت بخشی به طرفداران خود اعطا کنند.

افتخارات ورزشی

باشگاهی

لیگ برتر ایران
قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۱-۱۳۹۰ به همراه تیم سپاهان اصفهان

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی برونو سزار
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه