بیوگرافی روح‌الله داداشی

5 سال پیش
4.6/5 - (33 امتیاز)

بیوگرافی روح‌الله داداشی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

روح‌الله داداشی (۴ بهمن ۱۳۶۰–۲۶ تیر ۱۳۹۰ در کرج) ورزشکار سابق رشته بدن‌سازی و پرورش اندام اهل ایران، که دارای مقام قهرمانی مردان آهنین برای دو سال در سری مسابقات مردان آهنین بود.

زندگینامه روح‌الله داداشی

بیوگرافی روح‌الله داداشی

زندگی شخصی

او از والدینی اهل میانه در کرج به دنیا آمد. او دهمین فرزند خانواده و کوچکترین پسر خانواده در میان ۷ برادر و ۴ خواهر بود. در دوران نوجوانی تابستانها دست فروشی می‌کرد. او فعالیت ورزشی خود را با رشته کشتی شروع کرد و دو سال به آن پرداخت، امّا بعد به پرورش اندام روی آورد. او در این رشته بسیار موفق بود و بعد از یکسال به مقام قهرمانی کرج دست یافت. روح‌الله تحصیلات خود را تا دیپلم ادامه داد.

فعالیت ورزشی

روح‌الله داداشی برخلاف سایر ورزشکارانی که در رشته‌های قدرتی فعالیت می‌کردند، دارای بدن عضلانی و فاقد چربی‌های اضافه در ناحیه شکم و بازوها بود. بالاترین وزنی که روح‌الله داشت، ۱۳۲ کیلوگرم بود.

افتخارات ورزشی

در رشته پرورش اندام:

۷ دوره قهرمان کرج
۲ دوره قهرمان تهران
۲ دوره قهرمان ایران
در قویترین مردان:

یک دوره چهارم ایران
۲ دوره سوم ایران
۱ دوره قهرمانی کشور
۲ دوره قهرمانی قوی‌ترین مردان آهنین
۱ دوره سوم جهان
۱ دوره اول جهان

حاشیه ها

نزاع و قتل
روایت‌ها از چگونگی قتل او متفاوت است. مجید فرجی خبرنگار کرجی که در زمان قتل در کنار داداشی حضور داشته‌است، مدعی است این قتل نقشه‌ای از قبل طراحی شده بوده‌است ولی فرمانده نیروی انتظامی کرج این ادعا را رد می‌کند. در ادعایی دیگر، مربی داداشی پیاده شدن وی از ماشین را رد کرد و عقیده دارد ضاربان در حالتی که او در ماشین نشسته بوده‌است او را مضروب کرده‌اند و نیز ادعا کرد قاتل به او گفته‌است که داداشی در جواب فحاشی‌های آنان تنها آن‌ها را به آرامش دعوت می‌کرده‌است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمد ناظم‌الشریعه

طبق روایتی دیگر در جریان یک تصادف جزیی بین خودروها، فحاشی ضاربان سبب عصبانیت داداشی شده و او به تعقیب ضاربان می‌پردازد که منجر به استفاده از چاقو توسط قاتل می‌شود. متهم می‌گوید در جریان درگیری بارها از او خواستم مرا رها کند اما او همچنان کتکم می‌زد. همچنین متهم در جریان اظهارات خود در دادگاه گفت که در جریان درگیری برای ترساندن داداشی و همراهش اقدام به استفاده از چاقو کرده‌است، که ابتدا دو ضربه به دستان داداشی زده و ضربه آخرش به گردن او اصابت می‌کند.

بنا به گزارش آینده داداشی و خبرنگار همراهش در حال بازگشت از جلسه انتخاباتی فاطمه آجرلو بوده‌اند و خبرنگار پس از مضروب شدن داداشی از آن محل می‌گریزد و جریان توسط سایر شاهدان به اطلاع پلیس می‌رسد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی روح‌الله داداشی
4.6/5 - (33 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه