بیوگرافی محراب فاطمی

5 سال پیش
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی محراب فاطمی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

محراب فاطمی (زادهٔ ۱۹۷۵ میلادی) پاورلیفتینگ‌کار اهل ایران می‌باشد. وی ۵ دوره در فینال مسابقات قوی‌ترین مردان ایران ملقّب به مردان آهنین حضور داشته‌است.

زندگینامه محراب فاطمی

بیوگرافی محراب فاطمی

فعالیت ورزشی

وی دارای رکورد فوق‌العادهٔ ۴ قهرمانی در این مسابقات می‌باشد. وي يكي از با اخلاق ترين ورزشكاران اين رشته مي باشد و هنوز هم مانند سال هاي اوج خود محبوب مي باشد .

فعاليت هاي ورزشي
محراب فاطمي و برادرش مهدي فاطمي در سال ۷۷ مسابقه قوي ترين مردان يا همان مردان آهنين را پايه گذاري كردند اما پس از کسب ۴ دوره قهرمانی در این رقابت ها سرانجام به اذعان خودش به دلیل برخی حواشی از جمله رد و بدل شدن پول های زیرمیزی و سوءاستفاده های مالی برخی افراد حضور در مسابقات را به لقایش بخشید.

حاشیه ها

صحبت در مورد مردان آهنین

حاشیه‌ها زیاد بود و می‌توانم بگویم بیش از اندازه هم بود. مرگ روح‌الله داداشی هم مزید بر علت شد تا تفکر منفی نسبت به ورزشکاران به وجود بیاید. من می‌توانم بگویم این حاشیه‌هایی که گفته می‌شد، اکثرا واقعیت داشت. از دعوا و درگیری تا دوپینگ در این رقابت‌ها صورت می‌گرفت! متاسفانه اکثر ورزشکاران استروئید مصرف می‌کردند و به همین‌ خاطر نمی‌توانستند هیجانات خود را کنترل کنند و درگیری‌های زیادی به وجود می‌آمد. این اتفاقات هر ‌سال رخ می‌داد و کسی هم نبود که جلوی آنها را بگیرد.

من می‌توانم بگویم که ٩٩‌درصد بچه‌هایی که در قویترین مردان شرکت می‌کردند، از استروئید و دیگر مواد نیروزا استفاده می‌کردند. به همین خاطر هم بود که به جز یک عده انگشت شمار بقیه یکی، دو سال مطرح می‌شدند و خیلی زود کنار می‌رفتند. البته از دید من آنها ورزشکار نبودند و فقط آمده بودند نام خودشان را مطرح کنند و بروند. خیلی هم راحت از این فرصت سوءاستفاده کردند و با شهرت حاصل از مردان ‌آهنین دست به کارهای زیادی زدند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پردراگ میاتوویچ

باور کنید من که با تعطیلی این مسابقه راحت‌تر از قبل هستم! تا وقتی که این رقابت‌ها برگزار و از تلویزیون پخش می‌شد، همیشه در حاشیه بودیم اما الان راحت زندگی‌ام را می‌کنم و با کسی کاری ندارم. امیدوارم که اگر قرار است این رقابت‌ها باز هم برگزار شود، شکل سالم‌تری به خودش بگیرد. البته این را بگویم که دوپینگ در این رشته آزاد است و نمی‌توان از این نظر ایرادی به مسئولان برگزاری مسابقات گرفت.

افتخارات ورزشی

۴ دوره قهرماني در مسابقه قوی ترین مردان ايران در سال هاي ۱۳۷۷ – ۱۳۸۰ – ۱۳۸۴ – ۱۳۸۵ (مردان آهنين )
۸ دوره قهرماني در مسابقه های آسیایی پاورلیفتینگ
۱ دوره مقام سوم در مسابقات جهاني فنلاند
عنوان ششم در مسابقات جهاني فنلاند در سال ۲۰۰۴

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی محراب فاطمی
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه