بیوگرافی علی دشتی

5 سال پیش
بیوگرافی علی دشتی
4.6/5 - (15 امتیاز)

بیوگرافی علی دشتی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

علی دشتی (زاده ۲۹ دی ۱۳۷۲ – بندر کنگان) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک در باشگاه فوتبال سایپا تهران بازی می‌کند.

زندگینامه علی دشتی

بیوگرافی علی دشتی

فعالیت ورزشی

وی سابقه عضویت در تیم‌هایی همچون پیکان را در کارنامه خود دارد .

این وینگر خوش تکنیک با درخشش خود در ترکیب باشگاه سایپا ( نیم فصل اول ۹۸-۱۳۹۷ لیگ برتر ایران ) به شدت مورد توجه باشگاه های پرطرفدار تهرانی قرار گرفته است ولی مقصد بعدی این بازیکن هنوز مشخص نیست .

علی دشتی فصل گذشته نمایش خوبی در تیم فوتبال پارس جنوبی جم داشت و به همراه سایر مهاجمین این تیم نقش مهمی در موفقیت های این تیم ایفا کرد.

علی دشتی نیز مانند برخی بازیکنان دیگر پارس جنوبی که به تیم های دیگر اضافه شدند، طی روزهای گذشته زمزمه های زیادی در مورد خروج او از باشگاه وجود داشت و در نهایت نیز امروز قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد تا بتواند با تیم هایی که خواهان او هستند به طور جدی وارد مذاکره شود.

تقدیم گل به مادر

من این گل را به مادرم تقدیم می‌کنم و

خیلی خوشحالم که مردم بوشهر را خوشحال کردیم. آنها از ما حمایت می‌کنند و امیدوارم باز هم آنها را خوشحال کنیم.

به نقل از تسنیم، دشتی در واکنش به صحبت‌های مجید جلالی، سرمربی پیکان که گفته است به دلیل نبودن هتل در جم، شاید آنها به این شهر سفر نکنند،

گفت:

در ۵۰ کیلومتری جم یک هتل مناسب وجود دارد و من فکر نمی‌کنم که پیکان در اینجا با مشکل اسکان مواجه شود. ورزشگاه ما هم شرایط خوبی دارد و فکر نمی‌کنم میزبانی ما مشکلی خاصی داشته باشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اصغر نائینی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی علی دشتی
4.6/5 - (15 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه