بیوگرافی رضا اسدی

5 سال پیش
بیوگرافی رضا اسدی
4.5/5 - (75 امتیاز)

بیوگرافی رضا اسدی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

رضا اسدی (زاده ۱۲۷ دی ۱۳۷۴ در گرگان) بازیکن فوتبال ایرانی است که در باشگاه فوتبال سایپا در لیگ برتر بازی می‌کند.

زندگینامه رضا اسدی

بیوگرافی رضا اسدی

فعالیت ورزشی

ماجرایی لژیونر شدن

اسدی ۲۲ ساله دوست دارد لژیونر شود و به تیم دانمارکی برود اما باشگاه سایپا مخالف است. هافبک دفاعی سایپا آنقدر به رفتن خود اصرار دارد که قید همه چیز را زده و گفته در تمرینات و بازی‌های نارنجی‌پوشان در لیگ هجدهم شرکت نمی‌کند. این مساله هم باعث شد علی دایی سرمربی سایپا او را در اختیار باشگاه قرار دهد تا تکلیفش مشخص شود. با این شرایط به نظر می‌رسید تکلیف اسدی خیلی زود مشخص شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده. جالب این است که رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا به تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود:

«پیشنهاد خارجی اسدی مبلغی ناچیز دارد که همین مساله او را کمی برای رفتن مردد کرده. اسدی گفت و گویی با علی دایی دشته و به نظر می‌رسد از رفتنش به اروپا منتفی شده باشد. در نهایت تصمیم با خود بازیکن است و او است که باید برای آینده‌اش تصمیم بگیرد.» این در حالی است که رضا اسدی به مبلغ پیشنهادی باشگاه دانمارکی فکر نمی‌کند و فقط به دنبال رفتن است.

در واقع هیچ چیزی او را مردد نکرده و همچنان به رفتن اصرار دارد. اینکه درویش گفته او مردد شده، صحت ندارد. ضمن اینکه ظاهرا تا الان هیچ گفت و گویی هم با علی دایی نداشته.

مخالفت دایی

البته علی دایی هم ظاهرا با رفتن رضا اسدی مخالف است اما نمی‌خواهد تصمیمی بگیرد که ناراحتی و دلخوری این هافبک را به دنبال داشته باشد. دایی در مورد آینده رضا اسدی در مصاحبه‌ای گفته بود: «وضعیت اسدی با دیگر بازیکنانی که تکلیف‌شان مشخص نیست فرق می‌کند. اسدی با ما قرارداد بسته و ما در قراردادی که با او بستیم بسیار به او لطف کردیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دنیس سوارز

ما به خاطر بازیکنانی امثال اسدی خیلی از بازیکنان رد و یا قبول کردیم. همه چیز دارای قانون است و این بازیکن حق ندارد قبل از بازی اول به تمرینات اضافه نشود و در دفتر باشگاه بنشیند. با این حال اگر او هم از باشگاه بخواهد برود، من بازیکنان دیگری را دارم که بتوانم به جای او بگذارم و جای او را پر کنم. مثل اینکه این بازیکن با مدیربرنامه‌هایش هماهنگ کرده بوده تا بتواند به یک کشور اروپایی ترانسفر شود اما در نهایت موفق نشده و هنوز به دنبال این مساله است. او راه اشتباهی را انتخاب کرده ولی علی قلی‌زاده که بازیکن ما بود راه درست را انتخاب کرد و با عملکرد خوبش به تیم ملی دعوت و در نهایت راهی اروپا شد.»

دایی در بخش دیگری از مصاحبه‌اش هم در رابطه با مبلغ پیشنهادی به اسدی اینچنین صحبت کرد: «بعضی‌ها با نام مدیربرنامه زیر پای بازیکنان می‌نشینند و پیشنهادهایی به بازیکنان ایران می‌دهند که در شأن بازیکنان ایرانی نیست. بازیکنان ایرانی نباید به هر قیمتی در اروپا بازی کنند. مهم است کجای اروپا و در چه تیم و چه لیگی بازی کرد.»

کشف در نفت تهران

این صحبت‌ها نشان می‌دهد علی دایی هم مخالف رفتن رضا اسدی است. او اسدی را از نفت تهران کشف کرد و با خود به سایپا برد و البته به این بازیکن بهای زیادی داد. به نظر می‌رسد سرمربی سایپا حداقل انتظار داشت رضا اسدی برای این تصمیم خود خیلی راحت و واضح با او مشورت کند اما ظاهرا این اتفاق هم نیفتاد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پپه رینا

اسدی فقط اعلام کرد می‌خواهد برود و به این مساله اصرار دارد. ظاهرا برای جدایی هم کار سختی ندارد چون گفته می‌شود در قرارداد رضا اسدی بندی آمده که طبق آن او می‌تواند با پرداخت تنها ۲۰ درصد از دستمزدش در تیم بعدی، قرارداد خود را یکطرفه فسخ کند.

با این شرایط رضا اسدی بدون اینکه به دنبال رضایتنامه و گذراندن این پروسه سخت باشد، به تمرینات نمی‌رود و کارهایش را دنبال می‌کند تا به دانمارک برود. بازیکن ۲۲ ساله‌ای که آینده خود را در اروپا می‌بیند و بدون توجه به توصیه‌های علی دایی، قصد دارد راهی تیم دانمارکی شود.

رضا اسدی که درگیر کارهایش است، اگرچه فعلا

ترجیح می‌دهد صحبتی نکند تا به مشکل نخورد اما

برخلاف صحبت‌های رضا درویش مدیرعامل باشگاه

سایپا، همچنان اصرار زیادی به رفتن دارد و می‌خواهد

جدا شود. تا الان علی دایی نشان داده هیچ بازیکنی

را به زور نگه نداشته که با این شرایط به نظر می‌رسد

به زودی شاهد حضور این هافبک دفاعی جوان در یک تیم دانمارکی خواهیم بود.

صحبت در مورد پیشنهاد پرسپولیس به وی

بازی در تیمی مثل پرسپولیس برای هر بازیکنی

جذاب و مورد علاقه است اما تعهدی به علی

دایی داشتم که نمی‌توانستم پیشنهادی که

او می‌دهد را رد کنم. پرسپولیس چندین بار با

مدیربرنامه هایم مذاکره کرد اما باید به تعهدم

به دایی احترام می گذاشتم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رضا اسدی
4.5/5 - (75 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه