بیوگرافی پائولو سرجیو

5 سال پیش
بیوگرافی پائولو سرجیو
Rate this post

بیوگرافی پائولو سرجیو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

پائولو سرجیو بنتو بریتو (پرتغالی: Paulo Sérgio Bento Brito؛ زادهٔ ۱۹ فوریهٔ ۱۹۶۸) بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل پرتغال است.

زندگینامه پائولو سرجیو 

بیوگرافی پائولو سرجیو

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به ویتوریا ستوبال، اولهاننزه، بلننسس، پاسوس فریرا و سالگیروش اشاره کرد.

مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان که سه گزینه را برای هدایت این تیم در نظر داشتند، در نهایت با سرجیو برای لیگ هجدهم به توافق رسیدند و قرارداد همکاری امضاء کردند.

مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان پس از مذاکره با پائولو سرجیو پرتغالی او را به‌عنوان سرمربی نفت آبادان انتخاب کردند. سرجیو متولد سال ۱۹۶۸ است و ۵۰ سال سن دارد.

این مربی در تیم‌هایی چون اولهانز، بیرامار، پاسوس فریرا، ویتوریا گیمارش، اسپورتینگ لیسبون و آکادمیکا از کشور پرتغال، هارتز از اسکاتلند، آپوئل از قبرس، سی‌اف آر کلوژ از رومانی و الفجیره امارات مربی‌گری کرده است.

مربیگری در لیگ قهرمانان

در کارنامه این مربی، نزدیک به ۳۰ بار مربی‌گری در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا با سه تیم مختلف و شکست تیم‌هایی همچون منچستریونایتد و منچسترسیتی با سرمربی‌گری الکس فرگوسن و مانچینی به همراه تیم‌های پرتغالی دیده می‌شود.

مهم‌ترین تیمی که سرجیو در آن سرمربیگری کرده اسپورلتینگ لیسبون پرتغال بوده که توانسته رتبه سوم جدول را در فصل ۱۱-۲۰۱۰ به دست آورد اما او در فصل ۱۵-۲۰۱۴ که هدایت آکادمیکا را عهده‌دار بود، با رتبه پانزدهم و تنها ۶ امتیاز با تیم ویسنته که به دسته پایین‌تر سقوط کرد، فاصله داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آندرانیک اسکندریان

آخرین تیمی که پائولو سرجیو در آن سرمربیگری کرده دو سال قبل و در دبا الفجیره امارات بوده که هیچ بردی در این تیم نداشته است؛ تیمی که در پایان فصل ۱۷-۲۰۱۶ با قرار گرفتن در رده دوازدهم و تنها یک رتبه و یک امتیاز بیشتر نسبت به کلبا که سقوط کرد، در لیگ امارات ماند.

سال گذشته در مدت کوتاهی شایعاتی مبنی بر

اینکه پائولو سرخیو یکی از گزینه‌های سرمربیگری

فولاد خوزستان است، شنیده شد ولی این اتفاق

نیافتاد؛ ضمن اینکه او طی یک فصل اخیر سرمربی تیمی نبوده است.

قهرمانی در جام حذفی اسکاتلند همراه   تیم

هارتس در فصل ۱۲-۲۰۱۱ نیز ازجمله افتخارات

سرمربی جدید صنعت نفت آبادان است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پائولو سرجیو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه