بیوگرافی امید خالدی

5 سال پیش
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی امید خالدی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

امید خالدی (زاده ۷ آبان ۱۳۶۶ – رامهرمز) بازیکن فوتبال اهل ایران است. او از سال ۲۰۰۹ در تیم جوانان فولاد خوزستان بازی می‌کرد.

زندگینامه امید خالدی

بیوگرافی امید خالدی

فعالیت ورزشی

از سال ۲۰۱۱ نیز در رده بزرگسالان باشگاه فوتبال فولاد خوزستان بازی کرد. در سال ۲۰۱۶ به باشگاه فوتبال سایپای کرج منتقل شد.

تعریف از علی دایی

حضور دایی روی نیمکت برای بازیکنان انگیزه ایجاد می‌کند و همه تیم‌ها آرزو دارند علی دایی سرمربی آنها باشد. خدا را شکر در این فصل قسمت بود تا دایی سرمربی سایپا باشد و ما نیز تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا دایی را سربلند کنیم.

شاکی بودن از وضعیت مالی

امید خالدی مدافع سایپا از شرایط مالی باشگاه شاکی است اما می‌گوید به خاطر اعتبار خود و دفاع از نام دایی با تمام توان مقابل داماش گیلانیان به میدان می‌روند: «شرایط تیم خوب است و از نظر فنی بازیکنان در حال تمرین هستند و همه بازیکنان در سلامت به سر می‌برند اما از نظر مالی شرایط باشگاه افتضاح است.

با این حال علی دایی همه جوره کم و کسرها را برای ما جبران کرده و سعی کرده هم بازیکنان را مورد حمایت خود و هم از نظر مالی و هم از سایر مسائل قرار بدهد تا بازیکنان فکر و ذکرشان فقط فوتبال باشد. به همین دلیل ما هم باید هم برای دفاع از اعتبار خودمان و هم دفاع از نام با تمام توان به میدان برویم. از دو سال پیش از باشگاه طلب داریم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فابیو کوالیارلا

چک‌هایی که باشگاه به ما داده نقد نشده. هم بازیکنان قدیم و هم جدید از این شرایط گلایه دارند اما ما در میدان با تمام توان حاضر می‌شویم و می‌خواهیم مقابل داماش گیلانیان پیروز شویم.» خالدی در مورد اینکه باشگاهی مثل سایپا چطور به مشکل مالی دچار شده، ادامه می‌أهد: «واقعا نمی‌دانم. چند ماه است ما مدیرعامل را ندیده‌ایم.

البته من با او تلفنی صحبت کردم شاید او

دستش خالی است و باشگاه بودجه ندارد

و به همین خاطر خجالت می‌کشد با بازیکنان رو در رو شود. صبوری ما هم حدی دارد. دایی به ما قول داده این مشکل را حل کند با اینکه وظیفه مدیرعامل است مشکلات را حل کند نه علی دایی. ما هم به خاطر دایی می‌خواهیم بهترین نتایج را هم در لیگ و هم در جام حذفی و هم در آسیا بگیریم. در مسابقه سه‌شنبه هم می‌خواهیم با شکست داماش به فینال جام حذفی برسیم.»

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی امید خالدی
5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه