بیوگرافی رضا جعفری

5 سال پیش
4/5 - (8 امتیاز)

بیوگرافی رضا جعفری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

رضا جعفری (زادهٔ ۱۱ ژانویهٔ ۱۹۹۷) بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه فوتبال سایپا تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

زندگینامه رضا جعفری 

بیوگرافی رضا جعفری

فعالیت ورزشی

وی همچنین در تیم‌های ملی فوتبال نوجوانان و جوانان ایران بازی کرده است. این بازیکن سابقه بازی در جام جهانی نوجوانان ۲۰۱۳ امارات را دارد.همچنین در رده سنی جوانان با ۲ گل خود به ازبکستان باعث صعود ایران پس از ۱۶ سال به جام جهانی جوانان شد و در جام جهانی جوانان ۲۰۱۷ کره جنوبی برای تیم ملی جوانان ایران به میدان رفت.

صحبت در مورد علی دایی

رزومه دایی مشخص است و او در هر تیمی دنبال موفقیت‌های بزرگ است. دایی بازیکنان خوبی را هم برای سایپا انتخاب کرده و مطمئنا در این فصل می‌توانیم روی کسب سهمیه آسیا تمرکز کنیم.

هدف رضا جعفری

سال گذشته فصل خوبی را پشت‌سر گذاشتم، اما می‌خواهم در فصل جدید عملکرد بهتری داشته باشم. امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که بازی‌های تأثیرگذاری را برای سایپا انجام داده و به تیم ملی بزرگسالان دعوت شوم.

نایب قهرمانی

او می گوید : تیم ما می‌تواند به مقام نایب قهرمانی برسد و کسب سهمیه آسیا هم دور از دسترس‌مان نیست. فقط امیدوارم شرایط تیم از لحاظ مالی بهتر شود و روحیه بازیکنان برای ادامه مسابقات بالا برود.

سایپا مشکل فنی ندارد

جعفری در مورد شرایط سایپا اضافه می کند : در دو مسابقه در دقیقه ۹۳ برتری‌مان را از دست دادیم، این در حالی است که مستحق برد بودیم. متأسفانه از فرصت‌های به دست آمده به خوبی استفاده نمی‌کنیم و از طرفی بابت اشتباهات داوری هم ضربه خورده‌ایم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مسعود سلطانی‌فر
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رضا جعفری
4/5 - (8 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه