بیوگرافی علیرضا نقی‌زاده

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی علیرضا نقی‌زاده به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

علیرضا نقی زاده (زاده ۱۱ اسفند ۱۳۷۱ در تبریز) بازیکن فوتبال ایرانی و عضو تیم ملی امید ایران است. نقی‌زاده بازیکن کنونی تراکتورسازی می‌باشد.

زندگینامه علیرضا نقی‌زاده 

بیوگرافی علیرضا نقی‌زاده

فعالیت ورزشی

از تیم‌هایی که او در آن‌ها بازی کرده‌است می‌توان به گسترش فولاد، سیاه جامگان و تراکتورسازی اشاره کرد.

به حضورم در تراکتور افتخار می کنم

هر بازیکنی که از خطه آذربایجان پای به فوتبال می گذارد یکی از اهداف بزرگش حضور در تراکتورسازی است. این فرصت را من در فصل جاری پیدا کردم. زمانی که پیراهن تیمی بر تن ات است که در ورزشگاه خارج از خانه، تماشاگرانش صدها برابر بیشتر از تماشاگران تیم میزبان است، غروری وصف نشدنی به بازیکن دست می دهد. به حضورم در تراکتورسازی افتخار می کنم و امیدوارم که بتوانم بازیکن مفیدی برای تیمم باشم.

علیرضا نقی زاده هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است که این تیم تراکتورسازی بهترین تیم تاریخ باشگاه است.

علیرضا نقی زاده بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی که در دقایق پایانی نیمه دوم بازی تراکتور با سپاهان وارد زمین شد در مورد کسب پیروزی ارزشمند ۲ بر صفر در جمع خبرنگاران گفت: در نیمه دوم ما تیم برتر زمین بودیم و فکر می کنم هوادارانی که آمدند از بازی لذت بردند. خدا را شاکریم در یک بازی مهم و ۶ امتیازی پیروز شدیم.

وی در مورد تحمیل اولین شکست به طلایی پوشان افزد: سپاهان یک تیم پرمهره با یک مربی خوب و کار بلد است ولی ما هم تراکتور هستیم و فکر می کنم بهترین تیم تاریخ تراکتورسازی همین تیم است. حداقل کاری که باید ما بکنیم کسب قهرمانی است که امیدوارم به آن برسیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لئو یاشین
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی علیرضا نقی‌زاده
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه