بیوگرافی محمدرضا آزادی

5 سال پیش
بیوگرافی محمدرضا آزادی
4.1/5 - (8 امتیاز)

بیوگرافی محمدرضا آزادی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

محمدرضا آزادی بازیکن فوتبال اهل نقده است که در تیم‌های پایه تیم باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز رشد کرده و توسط یحیی گل محمدی به تیم اصلی فرا خوانده شد.

زندگینامه محمدرضا آزادی

بیوگرافی محمدرضا آزادی

فعالیت ورزشی

او در لیگ ۱۷ ام همراه با فرزاد حاتمی زوج خط حمله تراکتورسازی را تشکیل دادند. این بازیکن با شماره ۱۹ در لیگ ۱۷ ام در تیم تراکتورسازی تبریز ایفای نقش می‌کند. این بازیکن همچنین به عنوان جوان‌ترین بازیکن تاریخ تیم تراکتور شناخته می‌شود.

جانشین استوکس

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در شرایطی به مصاف پارس جنوبی رفت که چند روز پیش مشخص شد آنتونی استوکس نیز دیگر در ترکیب تراکتور حضور نخواهد داشت و تکلیف لی اروین نیز نامشخص است.

تقوی در بازی با پرسپولیس نیز با این مشکل روبرو بود و ترجیح داد با ۴ مدافع و ۶ هافبک به میدان برود اما برای بازی با پارس جنوبی، او تصمیم دیگری گرفته است. سرمربی جوان تیم تراکتور قائم اسلامی خواه، حامد حسینعلی زاده، محمدرضا آزادی و رضا عبدی را به عنوان مهاجم نوک در لیست خود می دید و ترجیح داد ملی پوش تیم امید را در ترکیب اصلی قرار بدهد.

محمدرضا آزادی که در ابتدای فصل گذشته درخشش قابل توجهی داشت و در سال های اخیر نیز یکی از بهترین بازیکنان تیم پایه تراکتور بوده، امروز در بازی با پارس مهاجم نوک تراکتورسازان خواهد بود و برخلاف فصل قبل، هافبک های خلاق و تکنیکی را پشت سر خود می بیند و امیدوار است بتواند در شهر جم نمایش خوبی را ارائه دهد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دله آلی

آزادی ۱۹ سال دارد و سال گذشته توانست عنوان جوان ترین بازیکن و جوان ترین گلزن تاریخ باشگاه تراکتورسازی را از آن خود کند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی محمدرضا آزادی
4.1/5 - (8 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه