بیوگرافی علی طاهران

5 سال پیش
بیوگرافی علی طاهران
1/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی علی طاهران به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

علی طاهران (زادهٔ ۷ آوریل ۱۹۹۷ در تبریز) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه علی طاهران

بیوگرافی علی طاهران

فعالیت ورزشی

وی هم‌اکنون عضو باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌باشد.

وی همچنین در تیم ملی فوتبال جوانان ایران بازی کرده‌است. این بازیکن در لیگ شانزدهم در زمان سرمربیگری امیر قلعه نویی توانست به ترکیب اصلی تراکتورسازی برسد. پست این بازیکن هافبک دفاعی است. سه شنبه ۲۹آبان۹۷ در بازی دوستانه تیم امید ایران با عمان گل اول ایران را زد.

جوان ترین بازیکن تاریخ تراکتورسازی

علی طاهران بازیکن تبریزی این تیم که فوتبال خود را از رده نونهالان در باشگاه تراکتورسازی آغاز کرده است امروز در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت تا در مرکز زمین برای تیمش ایفای نقش کند.

وی متولد ۱۶ مرداد سال ۱۳۷۶ است و جوان‌ترین بازیکنی است که در طول تاریخ لیگ برتر برای تراکتورسازی به میدان رفته است.

این بازیکن سال گذشته به‌عنوان کاپیتان تیم جوانان تراکتورسازی به مقام قهرمانی لیگ برتر کشور دست‌یافت و به دعوت امیر قلعه‌نویی از ابتدای فصل در تمرینات تیم بزرگ‌سالان حضور پیدا کرد که امروز فرصت حضور در زمین مسابقه را در روز غیبت کاپیتان اصلی تیم پیدا کرد.

وی می گوید :

قطعا هیچ بازیکنی دوست ندارد نیمکت بنشیند، من هم از این قاعده مستثنی نیستم و دوست دارم بازی کنم و تمام سعی و تلاشم را می کنم تا نظر آقای لیکنز را جلب کنم و بتوانم در بین ۱۱ نفر منتخب ایشان باشم.

طاهران راجع به تفاوت های بین لیکنز و سرمربیان سابق این تیم هم گفت: همه این عزیزان سرمربیان خوبی هستند ولی سبک متفاوتی دارند و فکر می کنم تیم رفته رفته با آقای لیکنز بهتر شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آرون رمزی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی علی طاهران
1/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه