بیوگرافی شهاب زاهدی

5 سال پیش
بیوگرافی شهاب زاهدی
4.3/5 - (7 امتیاز)

بیوگرافی شهاب زاهدی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

شهاب زاهدی (۲۷ مرداد ۱۳۷۴ – قوچان) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه شهاب زاهدی 

بیوگرافی شهاب زاهدی

فعالیت ورزشی

وی محصول آکادمی پرسپولیس است و پس از عملکرد خوب در تیم های پایه توسط علی دایی به تیم بزرگ سالان منتقل شد، او در تیم بزرگ سالان زیاد فرصت بازی پیدا نکرد و به ماشین سازی قرض داده شد.

او در سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفت تا در اروپا به فوتبال خود ادامه دهد و به تیم وستمانایا در لیگ ایسلند پیوست، او عملکرد قابل توجهی را در ایسلند به نمایش گذاشت و با تیم وستمانایا قهرمان جام حذفی ایسلند شد.

او پس از عملکرد خوبی که در وستمانایا داشت مورد توجه تیم سوون سامسونگ کره جنوبی قرار گرفت و در نقل و انتقالات نیم فصل ۲۰۱۹ به این تیم مطرح آسیا پیوست ولی پس از اطلاع تیم کره ای از محرومیت گذشته به دلیل دوپینگ قرارداد را فسخ و در روز ۲۷ دی ماه زاهدی از این تیم جدا شد.

شهاب زاهدی در ابتدا درباره پیشنهاد سوون سامسونگ می‌گوید:

این پیشنهاد از طریق مدیر برنامه‌هایم به دستم رسید و فکر کردم پیشنهاد خوبی است. قبل از بستن قرارداد با مربی تیم صحبت کردم و دیدم درک خوبی از هم داریم و می‌توانم زیر نظر او پیشرفت کنم.

به کره سفر کردم و بعد از بررسی جوانب قرارداد بستیم.

وی در مورد مشکلات به وجود آمده در ادامه بابت دوپینگش اینطور توضیح می‌دهد:

قبل از رفتنم به کره جنوبی تمام شرایطم را به آنها گفته بودم و اعلام کردم از ۱۸ سالگی چند سالی به دلیل دوپینگ محروم بودم. رابط من به باشگاه تمام مسائل را توضیح داده بود ولی فکر می‌کنم بعد از بستن قراردادم این مسائل پیش آمد که عده‌ای در باشگاه می‌خواستند بازیکن استرالیایی استفاده کنند چرا که یک سهمیه آسیایی به طور کلی دارند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جرج بست

مربی پشت من ایستاد و گفت به او نیاز دارم و بعد از بستن قرارداد شخصی که مشکل را ایجاد کرد قدرت خاصی در باشگاه داشت و باعث بولد شدن موضوع شد. همین قضیه باعث واکنش هواداران باشگاه شد و به باشگاه فشار آوردند و کار از دست باشگاه خارج شد.

در این باره بعضی ها به من گفتند که شرکت سامسونگ در کره جنوبی مسئول نقل و انتقالات را برکنار و قرارداد من را یک طرفه فسخ کرد. من موضوع دوپینگ را پیش از حضورم در کره اعلام کرده بودم اما مسلما جذب بازیکن استرالیایی با توجه به جنبه تبلیغاتی این انتقال برای آنها مورد توجه قرار گرفت.

تجربه ی ایسلند

در ایسلند شرایط فوق العاده‌ای داشتم و کشور قشنگی بود و شرایط خوبی در تیم داشتم و جا افتاده بودم و رو به رشد بودم ولی فکر می‌کنم تصمیم خوبی بود و به آینده و پیشرفتم کمک بزرگی می‌کرد. درست است برگشت به آسیا بود ولی یک تیم خوب آسیایی بود و چون کار اشتباهی نکردم پشیمان نیستم و اتفاقاتی افتاد که از دست من خارج بود.

زاهدی در مورد اینکه بعد از فسخ با سوون سامسونگ با تیمی صحبت کرده یا نه گفت: بعد از آن اتفاقی که افتاد با هیچ تیمی صحبت نکردم و همانطور که گفتم پیگیر شکایتم هستم و این شاید مدتی از من زمان بگیرد ولی دوست دارم بعد از این ماجرا به فکر تیم بعدی باشم.

وی در مورد اینکه آیا از ایران کسی بازهم می‌تواند به ایسلند برود و اینکه نماد باشگاه به چه معنی بود، گفت: بله می‌تواند چون ایران بازیکنان با کیفیت زیادی دارد. آن نماد مربوط به اسپانسر و فروشگاه زنجیره‌ای بود و مربوط به ۲ سال قبل که عوض شده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محسن شادی

زاهدی در پایان در مورد رابطه اش با باشگاه سابقش گفت:

بعد از پایان فصل قبل کلا تشکیلات تیم عوض شد و

مسئولان باشگاه جابجا شدند ولی مشکل دریافتی از

باشگاه نداشتیم و مسئولیت پذیر بودند و من با آنها

مشکلی نداشتم. اما اینکه به آنجا برگردم بعید است.

دوپینگ

زاهدی در سال ۱۳۹۳ به علت دوپینگ ۲۴ ماه از فوتبال محروم شد.

زاهدی اولین لژیونر ایرانی در لیگ برتر فوتبال ایسلند محسوب می‌شود.

بازیکن جوان پرسپولیس سه فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد و به صورت قرضی با تیم IBV ایسلند قرارداد بسته است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی شهاب زاهدی
4.3/5 - (7 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه