بیوگرافی احسان حسینی

5 سال پیش
3.3/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی احسان حسینی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

احسان حسینی (زاده ۱۱ مه ۱۳۷۷) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در باشگاه فوتبال پرسپولیس بازی می‌کند.

زندگینامه احسان حسینی

بیوگرافی احسان حسینی

فعالیت ورزشی

این مدافع پا چپ برای اولین بار در مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان به میدان رفت که با برد یک بر صفر پرسپولیس همراه بود.

حضور در کمپ آلمان

هافبک تیم فوتبال جوانان پرسپولیس گفت: سال قبل در کمپ تمرینی آلمان بودم و حالا برای پرسپولیس بازی می‌کنم. نمی‌دانم آخر این فصل چه می‌شود.

احسان حسینی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: به عنوان سهمیه نیم فصل توانستم به پرسپولیس بیایم و سال بعد باید در رده سنی امید بازی کنم. قبل از پرسپولیس در تیم امید نفت بودم که منحل شد و نیم فصل اول جایی بازی نکردم تا اینکه الان در پرسپولیس هستم. البته برای شروع فصل برای تیم امید تست دادم که من را خواستند ولی تیم دیر تشکیل شد و من هم با نفت نهایی کرده بودم که شرایط آن تیم را هم گفتم.

وی ادامه داد: سال قبل توسط یکی از مربیان که در آلمان فعالیت می‌کرد به کمپ تمرینی دعوت شدم و برای بوندس لیگا ۴ هم دعوتنامه داشتم. اینکه در آینده چه اتفاقی بیفتد نمی‌دانم اما الان در پرسپولیس راضی هستم. بچه‌هایی که از سال‌های قبل اینجا بودند، می‌گویند شرایط این فصل از هر نظر نسبت به سال‌های قبل بهتر شده است.

سوابق فوتبالی

حسینی درباره سوابق خود می‌گوید: فوتبال را به شکل رسمی از رده سنی نوباوگان شروع کردم. زمانی که آقای علی دوستی مهر سرمربی تیم ملی دانش آموزی بودند و آقای مهدوی کیا هم آنجا بودند، در ترکیب یازده نفره هم بودم ولی نمی‌دانم چه شد که درست در آستانه مسابقات، کادر را عوض کردند و یک تیم دیگر به مسابقات رفت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرانکو آرمانی

وی درباره برنامه خود برای آینده اضافه کرد: پست تخصصی من دفاع آخر است ولی الان هافبک دفاعی بازی می‌کنم. احتمالا سال بعد در پرسپولیس بمانم، البته بستگی به نظر سرمربی امیدها خواهد داشت ولی به طور کلی اگر شرایطی پیش بیاید که بتوانم در تیمی در رده بزرگسالان بازی کنم، می‌تواند یک گزینه باشد.

تمدید ۳ ساله با پرسپولیس

قرارداد احسان حسینی با پرسپولیس ۳ ساله است و این بازیکن جزو سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می شود. حسینی توانایی بازی در پشت های دفاع وسط و هافبک دفاعی را دارد. با توجه به مصدومیت محسن ربیع خواه و همچنین محرومیت پرسپولیس در نقل و انتقالات، احسان حسینی می تواند ذخیره خوبی برای پست های دفاع و هافبک دفاعی باشد و به برانکو کمک کند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی احسان حسینی
3.3/5 - (3 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه