بیوگرافی سعید کریمی

5 سال پیش
بیوگرافی سعید کریمی
Rate this post

بیوگرافی سعید کریمی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سعید کریمی (زادهٔ ۱۱ بهمن ۱۳۷۸، گچساران) بازیکن فوتبال اهل ایران می‌باشد و هم‌اکنون در پست مهاجم برای باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس و تیم ملی نوجوانان ایران، بازی می‌کند.

زندگینامه سعید کریمی 

بیوگرافی سعید کریمی

فعالیت ورزشی

سعید کریمی فوتبال خود را از تیم آتاک گچساران آغاز و در رده نوجوانان عضو تیم ذوب آهن شد. کریمی فوتبال خود را از تیم آتاک گچساران آغاز و در رده نوجوانان عضو تیم ذوب آهن شد. وی برای تیم ملی نوجوانان در مسابقات جام جهانی هند، سه بازی انجام داد و طی آن، دو گل و یک پاس گل در کارنامه دارد.

وی افزود: پرسپولیس تیم خیلی خیلی بزرگی است و خوشحالم که در این تیم حضور دارم.

کریمی در مورد اینکه فکر می‌کرد در اولین بازی برای پرسپولیس گل بزند، گفت: من مهاجم هستم و همه از من انتظار دارند گلزنی کنم. هواداران پرسپولیس هم بهترین هواداران دنیا هستند.

وی در مورد کار کردن با برانکو گفت: از اینکه برانکو به من اعتماد کرده خیلی ممنون هستم و امیدوارم بتوانم در آینده هم به پرسپولیس کمک کنم.

تیم ملی نوجوانان ایران

سعید کریمی برای تیم ملی نوجوانان در مسابقات جام جهانی زیر ۱۷ سال هند ۲۰۱۷، سه بازی انجام داد و طی آن، دو گل (به اسپانیا و گینه) به ثمر رساند. همچنین در بازی تدارکاتی مقابل مکزیک که پیش از مسابقات جام جهانی هند برگزار شده بود موفق به گل زنی مقابل این تیم شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کریستین استوانی

باشگاه پرسپولیس

سعید کریمی در ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ با قراردادی ۴ ساله به تیم پرسپولیس پیوست. او به دلیل محرومیت تیم پرسپولیس از نقل و انتقالات در فصل ۹۷–۹۸، یک نیم فصل دور از باشگاه بازی کرد و از نیم فصل لیگ هجدهم برای این تیم بازی کرد و در بازی تدارکاتی برابر اوپن بلژیک نخستین گل خود را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

وی همچنین در اولین بازی رسمی و در روز

تولد نوزده سالگی‌اش موفق شد در جام حذفی مقابل سپیدرود در دقیقه ۹۳ گل پیروزی پرسپولیس را به ثمر برساند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سعید کریمی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه