بیوگرافی محمدامین اسدی

5 سال پیش
بیوگرافی محمدامین اسدی
Rate this post

بیوگرافی محمدامین اسدی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

محمدامین اسدی (زادهٔ ۳ دی ۱۳۷۷ – قم) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال خلیج فارس بازی می‌کند.

زندگینامه محمدامین اسدی 

بیوگرافی محمدامین اسدی

فعالیت ورزشی

سابقه باشگاهی
اسدی در تابستان سال ۱۳۹۶ با نظر برانکو ایوانکوویچ از تیم پایه پرسپولیس به تیم بزرگسالان پرسپولیس پیوست.

حاشیه ها

ماجرای اخراج از اردوی تیم ملی
از شروع مسابقات فوتبال در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ محمدامین اسدی یکی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی بارها از حمید استیلی مدیر تیم و کرانچار سرمربی تیم تذکّر انضباطی گرفته بود. در نهایت حواشی این بازیکن باعث شد کرانچار و استیلی به این نتیجه برسند که برای تداوم نظم تیمی در میان کاروان امید این بازیکن را از اردو اخراج کنند.

شوخی دردسرساز در استخر

در یکی از روزها، بازیکنان به شوخی امین اسدی را به استخر می‌اندازند. این در حالی بود که گوشی این بازیکن نیز به عنوان عضو جدانشدنی‌اش همراهش بود و در استخر می‌افتد. مساله‌ای که با اعتراض شدید او و البته گریه‌هایش همراه می‌شود. اتفاقی که تعجب حاضران را در پی داشت و سعی در آرام کردن او داشتند. با این حال اسدی که گوشی خود به عنوان یکی از لوازم موردعلاقه‌اش را از دست رفته می‌بیند دست به اقدام جنجالی می‌زند.

درخواست برای بازگشت به تهران

امین اسدی که از دست هم‌تیمی‌های خود به شدت ناراحت بود، با حضور نزد سرپرست کاروان از او درخواست می‌کند تا مقدمات بازگشتش به تهران را فراهم کنند. بعد از اینکه این درخواست او به گوش مسوولان تیم امید می‌رسد با واکنش آنها مواجه می‌شود. مهاجم حاشیه ساز تیم امید در اردو باقی می‌ماند تا جنجال جدیدی را رقم بزند!

مطلب مرتبط:  بیوگرافی والدس توبیر

حرف‌های قائدی برای دوری از حواشی اسدی!

مهدی قائدی، بازیکن جوان استقلالی که در این اردو در تیم امید با امین اسدی هم تیمی است با او به صحبت می‌پردازد. صحبت‌هایی که البته نمی‌توان به محتوای آن اشاره کرد. محتوای این صحبت‌ها البته در مورد کیس مدنظر اسدی است که قائدی از او می‌خواهد با توجه به گذشته این فرد از او دوری کند!

شب حادثه

در شرایطی که ساعت در جاکارتا سه بامداد را نشان می‌دهد، یک پست عجیب از سوی محمدامین اسدی منتشر می‌شود و دقایقی بعد فراگیر شده و در تمامی فضای مجازی درباره آن صحبت می‌شود. این بازیکن البته دقایقی بعد به دنبال ماستمالی کردن ماجرا و این ادعا که اکانتش هک شده است به توجیه آن می‌پردازد. هرچند خیلی دیر شده و کادرفنی و سرپرست تیم نیز به آن ورود می‌کند. تمامی اتفاقات باعث می‌شود تا حمید استیلی با اعلام اینکه این حواشی تکراری باعث اخراج محمد امین اسدی شده، عذر او را بخواهند و بلیت برگشت به تهران را برای او تهیه کنند.

افتخارات ورزشی

باشگاهی

پرسپولیس تهران
قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران ۹۶–۱۳۹۵
قهرمان سوپر جام فوتبال ایران ۱۳۹۶
قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶
قهرمان سوپر جام فوتبال ایران ۱۳۹۷
نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی محمدامین اسدی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه