بیوگرافی علیرضا محمد

5 سال پیش
بیوگرافی علیرضا محمد
4.3/5 - (7 امتیاز)

بیوگرافی علیرضا محمد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

علیرضا محمد (زاده ۲۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه علیرضا محمد 

بیوگرافی علیرضا محمد

فعالیت ورزشی

وی سابقه بازی در تیم‌های راه‌آهن، پرسپولیس، گهر زاگرس، ذوب‌آهن اصفهان، و پیکان تهران را دارد.

دوران ملی
بعد از انتخاب افشین قطبی به عنوان مربی تیم ملی و به دلیل اعتقاد این مربی به سبک بازی محمد او را در لیست دعوت شدگان به تیم ملی قرارداد. محمد اولین بازی ملی خود را در ۱۱ خرداد ۱۳۸۸ در مقابل چین و مدت یک‌نیمه انجام داده‌است.

دوران مربیگری
وی در حال حاضر مربی تیم نوجوانان پرسپولیس می‌باشد.

صحبت در مورد زندگی شخصی و جدایی از پرسپولیس

در حال حاضر در حال درس خواندن و به دنبال این هستم که مدارک مربیگری‌ام را کامل کنم. مدرک C مربیگری‌ام را گرفته‌ام. انشالله سال دیگر مدرک B مربیگری را بگیرم و بتوانم در فوتبال در عرصه مربیگری مؤثر باشم. متاسفانه فوتبال بی‌رحم است. همیشه گفته‌اند پهلوان زنده را عشق است. زمانی که من در پرسپولیس بودم، متاسفانه مصدومیتی برایم به وجود آمد و دست راستم را عمل کردم.

از مدیرعامل آن زمان آقای رویانیان ناراحت شدم که کاری کرد که از پرسپولیس جدا شوم. دنیزلی سرمربی آن وقت پرسپولیس من را به عنوان ۵ بازیکن اصلی جزو لیست خود قرار داده بود و حتی به مدیران پرسپولیس گفته بود با علیرضا محمد قرارداد ببندید. جالب اینجاست رویانیان با من تماس گرفت و پرسید در کدام پست بازی می‌کنی؟ من با خنده جواب دادم!

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جوزپه برگومی

من ۴ سال است در پرسپولیس بازی می‌کنم. ۹۰ تا بازی با پیراهن پرسپولیس انجام دادم. یعنی شما متوجه نشدید من در کدام پست بازی می‌کنم؟. پست من دفاع راست است. بعد آقای رویانیان گفتند که ما فردا با شما قرارداد می‌بندیم. به هر حال من مصدوم بودم و بالاخره مصدومیت من برطرف می‌شد با انجام فیزیوتراپی و کارهای درمانی. بعد از آن متوجه شدم آقای دنیزلی دیگر به ایران نمی‌آید.

با توجه به مشکلات خانوادگی که برایش به وجود آمد. بلافاصله با باشگاه زنگ زدم تا تکلیف خودم را مشخص کنم. بالاخره ترس داشتم با توجه به اینکه مصدوم بودم اتفاقات دیگری در پرسپولیس به وجود بیاید. بعد از چند روز آقای شیرینی با گل به عیادت من آمدند و گفتند آقای رویانیان رویش نشد که با شما دیدار کنند و گفتند که ما نمی‌توانیم با شما قرارداد ببندیم. در صورتی که ۴ روز از زمان نقل و انتقالات گذشته بود و دست من جایی بند نبود.

افتخارات ورزشی

جام حذفی فوتبال ایران
قهرمان: ۲
۱۰/۲۰۰۹ با پرسپولیس
۱۱/۲۰۱۰ با پرسپولیس

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی علیرضا محمد
4.3/5 - (7 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه