بیوگرافی مسعود همامی

5 سال پیش
2.6/5 - (8 امتیاز)

بیوگرافی مسعود همامی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مسعود همامی (زادهٔ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۶۲ در اصفهان) بازیکن فوتبال اهل ایران است. او در پست دروازه‌بان بازی می‌کند.

زندگینامه مسعود همامی 

بیوگرافی مسعود همامی

فعالیت ورزشی

وی سابقهٔ عضویت در تیم‌های سپاهان اصفهان، مقاومت سپاسی، راه‌آهن شهرری، شهرداری تبریز، ذوب‌آهن اصفهان، پیکان تهران، پرسپولیس تهران، پاس همدان، تراکتورسازی تبریز، سیاه‌جامگان و ماشین‌سازی تبریز را دارد.

حاشیه ها

برایم مهم نیست پرسپولیس ضربه بخورد

من هیچ توافقی با باشگاه پرسپولیس نکردم. ۲۰ بار در این باره مصاحبه کردم و به باشگاه فرصت دادم تا پولم را بدهند. حتی به آن‌ها نامه نوشتم و گفتم اگر پولم را دادید که هیچ و اگر ندادید کاری می‌کنم تا به پولم برسم. عواقبش هم برای من مهم نیست. تهدیدی هم نکردم فقط می‌خواهم به پولم برسم.

وی ادامه داد: به همین دلیل روز شنبه هفته‌ای که گذشت ایمیل جدیدی به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردم و با پست DHL هم مدارکم را فرستادم و منتظر هستم تا ببینم چه می‌شود. این موضوع را به مسئول روابط عمومی پرسپولیس هم گفتم. دیگر برای من مهم نیست که تیمی محروم می‌شود یا ضرر می‌کند.

همه جوره با پرسپولیسی‌ها راه آمدم و به آنها فرصت دادم اما دیگر این کار را نمی‌کنم. تماس هم بگیرند تا توافق کنیم من پاسخی به تماس‌شان نخواهم داد. من به مسئولان پرسپولیس گفتم که دیر یا زود به پولم می‌رسم و تا الان هم نمی‌خواستم پرسپولیس ضرر کند اما آقایان به من گفتند تو می‌خواهی پرسپولیس را نابود کنی! من اما به آنها می‌گویم اتفاقا این شما هستید که می‌خواهید پرسپولیس را نابود کنید چون قدمی برای حل مشکلات مالی بر نمی‌دارید.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لوکاس بیگلیا

همامی تصریح کرد: این افراد می‌خواهند پرسپولیس و حتی فدراسیون فوتبال هم ضرر کند. من دیگر پای میز مذاکره با آقایان نخواهم رفت و AFC مشکل من را حل خواهد کرد.من مدارکم را فرستادم و منتظر هستم که به پولم برسم. تا اینجا هم کلی تحمل کردم اما دیگر یک روز هم به آقایان فرصت نمی‌دهم و می‌خواهم بعد از یک سال و نیم به پولم برسم.

افتخارات ورزشی

لیگ برتر
نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۷-۱۳۸۶ به همراه تیم سپاهان

جام حذفی
قهرمانی در جام حذفی ۸۵-۱۳۸۴ به همراه تیم سپاهان
قهرمانی در جام حذفی ۸۶-۱۳۸۵ به همراه تیم سپاهان

لیگ قهرمانان آسیا
نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۰۷ به همراه تیم سپاهان

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مسعود همامی
2.6/5 - (8 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه