بیوگرافی پژمان خوبیاری

5 سال پیش
بیوگرافی پژمان خوبیاری
2.9/5 - (31 امتیاز)

بیوگرافی پژمان خوبیاری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

پژمان خوبیاری (زادهٔ ۵ ژانویهٔ ۱۹۸۹) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه پژمان خوبیاری 

بیوگرافی پژمان خوبیاری

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه ورزشی ام صلال و باشگاه ورزشی الوکره اشاره کرد.

پژمان خوبیاری ناشناس ترین لژیونر ایرانی لیگ ستارگان است که سال هاست در لیگ ستارگان قطر به میدان می رود. او که فصل گذشته به صورت قرضی در باشگاه الخور بازی می‌کرد و بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشت این فصل در بازگشت به باشگاهی که در آن رشد کرد به یکی از نفرات اصلی در ترکیب ام صلال تبدیل و با پیراهن شماره ۷ این تیم به میدان می رود.

پژمان خوبیاری متولد شهر شیراز است و فوتبال خود را از خطه فوتبال خیز فارس آغاز کرد . پس از آن با عملکرد خوب خود به عضویت تیم فوتبال نوجوانان فولاد خوزستان درآمد و در سال ٨٤ با این تیم زیر نظر نناد نیکولیچ به عنوان مدیر فنی تیم های پایه و کوروش بختیاری زاده به عنوان سرمربی در مسابقاتی که به میزبانی اصفهان برگزار می شد موفق به کسب مقام قهرمانی نوجوانان باشگاه های ایران گردید.

مهاجرت به قطر

در ١٧ سالگی به قطر رفت و پس از یکسال حضور در رده های پایه باشگاه ام صلال با نظر جرارد جیلی سرمربی وقت فرانسوی ام صلال به تیم بزرگسالان راه یافت تا در اولین حضور در ترکیب این تیم به عنوان جایگزین اولین گل خود را در ورزشگاه جاسم بن حمد به تیم السد بزند. او در تیم ام صلال به سرعت پیشرفت کرد و پس از دوسال موفق به پوشیدن پیراهن شماره ١٠ باشگاه شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی قدرت بهادری

خوبیاری با ام صلال سابقه قهرمانی در جام حذفی این کشور را دارد. خوبیاری علاوه بر ام صلال سابقه حضور در تیم الوکره به مدت سه فصل دارد و در این تیم با بازیکنانی نظیر یونس محمود ، نشاط اکرم و علی رحیمه بازیکنان تیم ملی عراق هم بازی بود و با این تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی جام ستارگان قطر نیز شد.

در این میان و درحالی که عملکرد خوبی در قطر داشت توسط نناد نیکولیچ سرمربی وقت تیم جوانان ایران به اردوی آماده سازی دعوت شد که در اردو و دیدارهای تدارکاتی عملکرد قابل قبولی داشت و حتی در ورزشگاه شهرک قدس در دیدار دوستانه تیم های جوانان ایران و ترکمنستان هم موفق به گلزنی شد هم پاس گل داد ولی در اردوی بعدی بنا به دلایل نامشخص دعوت نشد و به قطر بازگشت. بعد از آن بارها دعوت فدراسیون قطر جهت بازی در تیم های ملی جوانان و امید این کشور را نپذیرفت چون امیدوار بود به تیم ملی ایران دعوت شود.

پیشنهادات فراوان

خوبیاری در این فصل با وجود داشتن پیشنهاداتی از تیم الخور، الاهلی، القطر و الخریطیات مجددا ً به خانه خود در فوتبال قطر یعنی ام صلال بازگشت و تا به اینجای فصل عملکرد خوبی در لیگ ستارگان و جام حذفی داشته و برای این تیم دو پاس گل داده و یکبار هم موفق به گلزنی شده است.

نکته جالب در خصوص پژمان خوبیاری این است که رسانه های قطری هم در هفته های گذشته توجه خاصی به این بازیکن نشان داده اند تا جایی که بعد از بازی با السد، العربی، الدحیل و … در گزارش های خود ضمن انتشار تصاویر این بازیکن به عنوان ستاره ام صلال مدعی شدند خوبیاری مغز متفکر ام صلال است و مهار او می تواند کار را برای این تیم سخت کند که از جمله این روزنامه ها می توان به الوطن، الرایه و … اشاره داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی راس بارکلی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پژمان خوبیاری
2.9/5 - (31 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه