بیوگرافی یونس دلفی

5 سال پیش
بیوگرافی یونس دلفی
3.7/5 - (9 امتیاز)

بیوگرافی یونس دلفی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

یونس دلفی (زادهٔ ۱۱ مهر ۱۳۷۹، شوش) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال رویال شارلوا در لیگ برتر بلژیک بازی می‌کند.

زندگینامه یونس دلفی

بیوگرافی یونس دلفی

فعالیت ورزشی

او همچنین در تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران بازی می‌کند و سابقه بازی در لیگ برتر برای باشگاه فوتبال استقلال خوزستان را نیز دارد. و هم چنین جوان ترین فوتبالیست لژیونر تاریخ ایران میباشدوی یکی از فوتبالیست های اینده دار کشور میباشد زیرا تجربه در اروپا بازی کردن را در سن پایین شروع کرده.وی همچنین در جام جهانی نو جوانان هند نیز توانست با دبل مقابل تیم ملی آلمان وشش پاس گل عملکرد قابل قبولی داشته .

او جوانترین بازیکن لیگ شانزدهم و لیگ هفدهم است.

استقلال خوزستان
در سال ۱۳۹۲ که عبدالله ویسی ابتدا او را به تیم نوجوانان استقلال خوزستان و سپس به تیم بزرگسالان این باشگاه دعوت می‌کند. در فصل نخست حضور او در استقلال خوزستان تنها دقایق کمی به او بازی رسید. اما پس از پایان فصل از سپاهان پیشنهاد دریافت می‌کند. اما باشگاه استقلال خوزستان برای رفتن او به سپاهان ۵۰۰ میلیون تومان رضایت‌نامه درخواست کرد که سپاهان موفق به پرداخت این مبلغ نشد. او در فصل ۹۵–۹۶ که استقلال خوزستان در فصل قبلی قهرمان شده بود در پی جدایی بازیکنان از این تیم از یک تیم در ایتالیا پیشنهاد دریافت می‌کند که هیئت مدیره به شدت با این پیشنهاد مخالفت می‌کند.

شارلوا

یونس دلفی در فوریه ۲۰۱۸ با قراردادی سه ساله به تیم شارلوا بلژیک پیوست.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پردراگ میاتوویچ

زندگی شخصی
دلفی در خانواده‌ای اهل فوتبال در شوش متولد شد. دایی او که مربی فوتبال نیز بود، در ۱۰ سالگی او را به تیم فوتبالی در شوش دعوت کرد. دلفی در کمتر از یک سال به بخش استعداد یابی تیم استقلال خوزستان می‌روند.

افتخارات ورزشی

باشگاهی
استقلال خوزستان

لیگ برتر فوتبال ایران
قهرمانی(۱):۹۴–۹۵

ملی
تیم ملی نوجوانان ایران

مسابقات‌زیر‌۱۶‌سال آسیا
نایب قهرمانی(۱):۲۰۱۶

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی یونس دلفی
3.7/5 - (9 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه