بیوگرافی رضا درویشی

5 سال پیش
4.9/5 - (27 امتیاز)

بیوگرافی رضا درویشی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

رضا درویشی (زادهٔ ۲۹ آبان ۱۳۶۵، اندیمشک)یک بازیکن فوتبال اهل ایران است.

زندگینامه رضا درویشی 

بیوگرافی رضا درویشی

فعالیت ورزشی

وی که سابقه بازی در تیم‌های استقلال اهواز، فولاد نوین، نفت مسجدسلیمان، فولاد خوزستان و ملوان بندر انزلی را در کارنامه دارد، برای تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران نیز بازی کرده‌است.

وی می گوید در فصل پاییز به دنیا آمدم و متولد بیست و نهم آبان ماه در شهر اندیمشک هستم. در خانواده ای رشد کردم که روحیه ورزش و ورزش در آن جاری بود. دوران ورزشی خود را از مدرسه فوتبال ولایت اندیمشک زیر نظر آقای فرزین مرادی شروع کردم و به عضویت تیم منتخب نوجوانان اندیمشک درآمدم و به همراه این تیم در لیگ نوجوانان باشگاه های خوزستان به مقام سوم دست یافتم.

پس از بازیهای خوبی که داشتم مورد توجه مربیان تیم ملی قرار گرفتم و به تیم ملی نوجوانان دعوت شدم و به همراه تیم ملی در تورنمنت جام دوستی تهران و باکو(آذربایجان) حضور داشتم.و در ادامه پیشرفت های ورزشی خود به عضویت تیم نوجوانان نفت اهواز درآمدم و با این تیم به مقام قهرمانی لیگ باشگاهی کشور نایل شدم و تیم هایی که تاکنون در آنها عضویت داشته ام شامل تیم ملی نوجوانان- امید فولاد خوزستان- بزرگسالان فولاد خوزستان – دیهیم اهواز – بزرگسالان فولاد نوین – امید استقلال اهواز و نفت مسجد سلیمان می باشند.

اهمیت خانواده در پیشرفت

وجود ورزش در خانواده من کمک زیادی به یادگیری من کرد. اما در واقع من هم جسور و پیگیربودم،هیچ وقت جمله: نرو فوتبال، بسته و … را از خانواده ام نشنیدم… چه بسا با علاقه شدیدی که من به فوتبال دارم، اگر یک بار توسط خانواده ازاین جور جمله ها می شنیدم ذوق ورزشی ام کور می شد؛ برای همین، همیشه فعالیتم را مدیون تشویق های خانواده ام می دانم. هنوز هم عاشق رفتارها و واکنش های قشنگ خانواده ام در مواجهه با پیشرفت ورزشی ام هستم، در واقع یکی از دلایل اصلی ادامه مسیر ورزشی من، دیدن خوشحالی خانواده ام است. چرا که نقش پر رنگی در موفقیت من داشتند و هنوزم دارند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی صفر ایرانپاک

عشق به مادر

در ابتدا از پدر و مادری می گویم که هر چه دارم از محبت ها و حمایت های همیشگی آنهاست، پدرم به کار آزاد مشغول است و مادرم هم در خانه قلب تپنده ی همه اعضای خانه است. ۶ برادر دارم که همگی آنها فوتبالیست هستند و در لیگ های پایه و لیگ های معتبر کشور فعالیت داشتند و دارند.

تک کلمه های رضا درویشی:
خانواده: سرپناه
برادران: پشتیبان
آرزو: تیم ملی
ازدواج: با لبخند هنوز زوده
اگر فوتبالیست نمی شدی: دبیر می شدم
تک جمله به هوادارانت: دوستشان دارم
اندیمشک: زادگاهم
نفت مسجد سلیمان: محبوب قلب ها
لیگ برتر: ما آمدیم
ایل بختیاری: اصیل ترین

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی رضا درویشی
4.9/5 - (27 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه